Krentenbollen
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 nov 2011
Mijn laptop loopt regelmatig vast, de meeste mensen zeggen dan dat het aan het geheugen ligt, processor of RAM in principe kan beide niet. Ik heb 4gb RAM en een duel core processor van 2.2GHz. En ik speel geen games. Het gebeurt vooral tijdens het afspelen van youtube videos, maar lang niet altijd. Mijn CPU zit nu op dit moment en dan maak ik vrij intensief gebruik van vanalles op: 20-40% en mijn RAM een ruime 2GB.
Als mijn computer vast loopt, blijft het geluid ook hangen op de toon die hij aan het afspelen was, en gaat dan heel langzaam verder. Echt heel langzaam je krijgt een irritant zoem/kraak achtig geluid. Heeft hier ooit iemand vaker problemen mee gehad of weet hoe het op te lossen valt, word er best wel gek van.
Als mijn computer vast loopt, blijft het geluid ook hangen op de toon die hij aan het afspelen was, en gaat dan heel langzaam verder. Echt heel langzaam je krijgt een irritant zoem/kraak achtig geluid. Heeft hier ooit iemand vaker problemen mee gehad of weet hoe het op te lossen valt, word er best wel gek van.