computer loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

ratje1

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
Hallo,

Ik zit met een probleem ik heb windows xp op mijn computer en nu loopt de computer na een tijdje vast. Na ongeveer 3 minuten blijft of mijn muis hangen of ik krijg alleen nog maar zwart beeld.
Nu heb ik windows al een keer gewist en alles er opnieuw opgezet maar zonder succes.

Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Kortgeleden iets geinstalleerd? Geen foutmelding te zien? Heb je na die installatie van XP alle drivers ook opnieuw geinstalleerd? Voor je moederbord, de grafische kaart?

Welkom op help.mij.

Wat voor systeem heb je?
Nog foutmeldingen gekregen de laatste tijd?
Wanneer heb je hem voor het laatst schoon gemaakt?(stof)

Kast even open maken en kijken of alles ventilatoren nog draaien!

Alles draait nog.
Ik heb een pentium 4 verder weet ik er niet zoveel van.
Heb de computer nu een jaar of 3 en heb de computer toen zelf samen gesteld.

Ik heb een tijd terug een spel geinstalleerd en toen ben ik erachter gekomen dat mijn videokaart niet meer geinstalleerd was. Verder heb ik geen foutmeldingen of iets gehad.
Tijdens het spelen van het spel liep de computer steeds vast.
Nu heb ik windows xp dus opnieuw erop gezet en alles geformateerd enzo maar hiermee is het probleem niet weg.

Ik heb net na 2 maanden ofzo de computer weer eens aangezet en heb een spelletje free cell (gewoon van windows) zitten spelen en toen kreeg ik na een tijdje opeens zwart beeld en deed de computer niks meer

Ga maar eens naar "Deze computer" rechtermuis "Eigenschappen" klik op "Hardware" en vertel eens wat je daar allemaal aan gele of rode tekens ziet staan!

Ga maar eens naar "Deze computer" rechtermuis "Eigenschappen" klik op "Hardware" en vertel eens wat je daar allemaal aan gele of rode tekens ziet staan!

Als ik dat wil doen dan krijg ik een zwart scherm en blijft de computer weer hangen

Okè,tydens opstarten op F8 trommelen ,dan kom je in scherm,waar je keuze`s kunt maken,bijvoorbeeld laatste juiste configuratie...........probeer dat eens!

ik heb dat geprobeerd maar ook dan blijft die hangen, ik heb de computer ook terug gezet via systeem restore naar 13 oktober verder terug kon het niet maar daarna bleef die ook hangen

Laatst bewerkt:
Heb je de koeling van je processor en videokaart wel goed stof vrij zodat deze niet te warm worden.
Wel genoeg koelpasta tussen je processor en koelblok zodat de prcessor zijn warmte goed kwijt kan.
Geheugens al een keer berwijderd en contacten goed schoorgemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan