Computer loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

grijzemuis

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2007
Berichten
7
Mijn computer loopt vast.
Meestal zomaar opeens zonder reden. Het gebeurd wel eens dat ie heel traag word als ik teveel dingen tegelijk opstart, maar het gebeurd de laatste tijd steeds vaker dat ik (volgens mij is het als ik op Internet ben) opeens niets meer kan doen. mijn muis staat stil, toetsenbord reageert niet.. kan hem alleen nog maar uitzetten en opnieuw opstarten.:evil:

Ik heb een goede virusscanner en ik geloof niet dat ik een virus heb.:confused:

Het gebeurd steeds vaker (eerst 1 x in de maand, toen 1 x in de week en nu is het vandaag al voor de tweede keer vandaag gebeurd).:mad:

Ik hoop dat er hier een paar mensen zijn die me kunnen vertellen of ik hier iets aan kan doen...:)

Alvast bedankt!:thumb:
 
Klinkt toch als een virus o.i.d. Ccleaner laten lopen, en goede anti-spyware programma's als Spybot en Ad-aware. Kijk ook eens hier voor een opgeschoonde pc.http://www.schoonepc.nl/

En misschien is het warmte ontwikkeling. Maak de kast eens open en als er stof is zuig dat dan voorzichtig weg

Ron
 
We hebben hier Norton.. k geloof dat het wel een goede is, hij is duur genoeg in ieder geval.:confused:

Ik ga iig ff de kast open maken en kijken of het helpt.

dankjewel voor snelle reactie!! :thumb:
 
wie zegt dat Norton goed is????
het zorgt in ieder geval vaak voor problemen
en of het duur genoeg geweest is heeft er niks mee van doen:p
 
zo als bertus al aangeeft is norton dus vaak een probleem maaker.
het maak de pc echt sloom en hoe duur het was maak inderdaad ook geen bal uit.
stap anders eens over op nod is echt een wereld van verschil dan die geheugen vreeter norton.
 
scan je wel op virussen? en als de abonement afloopt raad ik je nod32 aan hij is licht waarrdoor je systeem minder belast word
 
M'n pc is inderdaad errug sloom meestal.
Zodra dit abbonement is afgelopen ga ik hier proberen ze aan het verstand te brengen dat norton niet alles is :(

We hebben hier drie pc's met allemaal norton. aangeraden door onze systeembeheerder..:confused: Je zou denken dat ze beter weten.. Krijgen zeker provisie.. ;)

Bedankt allemaal.. kga iig ff die kast n xtje openmaken en n andere virusscanner installeren en proberen of die wat vind..?

Bedankt:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan