Computer loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Atlantis1992

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2007
Hallo,
--
Dit is het verhaal:
Ik zat achter de computer en hij viel ineens uit, toen ik hem aanzette ging de computer wel aan allebei de lampjes gingen aan alleen het scherm bleef op standby hangen :confused:
Ik resete de computer ook daarna gebeurde hetzelfde. Toen maakte ik de computer open misschien dat de videokaart niet goed zat maar die zat goed. Ik deed hem weer dicht en probeerde de pc aan te zetten, hij ging aan ook het scherm ging aan.. toen kwam er een melding dat er een error is met de CMOS, die error heb ik opgezocht op het internet en ik vond dat de batterijtje op zou zijn, vervangen door een nieuwe..
Nu krijg ik die error niet en start de pc gewoon op, maar zodra ik de ethernet kabel aansluit op de computer loopt de computer vast, niet alleen in Windows maar ook tijdens de POST..
---
Ik heb een geïntegreerd netwerk kaart:
Moederbord type: Gigabyte Technology Co., Ltd. 7VM333M-RZ
Netwerkkaart: VIA Rhine II Fast Ethernet adapter

De drivers zijn geinstaleerd.

Kunt u mij helpen?

Mvg Arnie

Hoi,

Je vertelt zo'n 'doktersverhaal':
"Dokter, als ik onder mijn oksel kriebel gaat mijn rechterteen jeuken en krijg ik hoofdpijn bij m'n linkeroog en moet ik vijf keer per dag naar de wc ....... "
Dus ik bedoel: zó vaag is je verhaal.
Tsja ..... en wat verwacht je dan van 'ons' hier.

Wat bedoel je by the way met 'reseten' (het is overigens resetten ...) van je computer?
Al eens geprobeerd de BIOS te resetten naar de standaardwaarden?
(eigenlijk ook al weer onzin, want met het vervangen van de batterij is die al goeddeels gereset)

Laatst bewerkt:
ja resetten/rebooten:rolleyes:
mmm het was de bedoeling om te zeggen wat ik al geprobeerd had
ik was al in de BIOS geweest, heb default en daarna optimized intellingen geprobeerd maar dat lukte niet

Laatst bewerkt:
Dan nog valt er weinig over te zeggen.
Je zou een insteek netwerkkaartje kunnen plaatsen en kijken of het dan wél goed gaat.
Het riekt naar een moederbord-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan