Computer loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarifu

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2009
Hallo,

Heb de laatste tijd plotseling last van dat mijn computer steeds vast loopt.

gebeurt vaak bij microsoft programm's zoals media speler, maar ook als ik een driver wil instaleren, kan toeval zijn ik weet het niet..

heb de pc helemaal leeg gemaakt en alles er opnieuw op maar geen oplossing, het blijft vast lopen, nou weet ik niet of ik in de goede topic zit maar hoor het graag als ik in de verkeerde zit maar ik denk dat het met hardware nodig heeft.

Is er miss een progr zoals memtest voor het geheugen, die al het hardware controleert?

Hoop graag op reactie..

PS heb wel de pc 2 week onafgebroken draaiend gehad, ben geopereerd dus zat altijd achter de pc

vriendelijke groet
jan

Zal hij dan niet te warm zijn geworden omdat hij al die tijd aan stond heb je al gekeken in de pc zelf?

Re: compute loopt vast

Hoi

wil je graag helpen.

maar ik wil eerst weten wat je computer inhoud zoals; hd, pocessor, moederbord ed.

dan kan ik je pas helpen....

Groetjes Patryk vd meulen

Kijk eens bij apparaatbeheer of alle drivers goed zijn geinstalleerd

specs

mijn computer:

Intel® Core™ 2 Quad Q6600
gigaByte EP45-DS3 moederbord
geforce 8600GT 512mb
2 * 2gb geil(Merknaam) interngeheugen banken
250 gb seagate sata schijf
Creative geluidskaart
paar losse externe schijven.

Heb trouwens ook last van hoge cpu temperaturen, als de computer gewoon draait zonder inspanning...rond de 55 graden is die dan...

Arctic Freezer Pro 7 koeler er opgezet, op aanraden van mensen die ook deze processor hebben maar geen resultaat....heb er ook een fan bij ingezet, maar blijft rond de 55 graden zonder inspanning..

Hoop dat je mij kunt helpen...

vriendelijke groet

Hallo Jozo,

Ja allemaal goed, heb net alles er opnieuw opgezet, alleen de audio driver kan ik nog geen goede driver voor vinden, verder alles perfect

gr jan

Als jij een programma opstart moet de pc daar voor werken dat is duidelijk heb je dit ook bij hele zwaren programma's?
Want als dit hieraan ligt is de kans groot dat je cpu kapot is en hij steeds oververhit raakt als hij een programma opstart.
En ik weet het niet zeker maar je kan altijd pc wizard bekijken (staat bij allerlei handige software op helpmij_forum)

Laatst bewerkt:
Hallo,

Nee dat valt opzich wel mee als ik een spel ofzow opstart dat kan wel, met de cpu is indd een optie dat ie kapot is, lijkt me raar, is namelijk nog geen half jaar oud, maja het blijft gevoelig spul..

ik ga het even natrekken, bedankt voor de tip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan