computer loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

canis Lupus

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2001
Hallo daar,

Al sinds een tijdje loop ik met een probleem.
Als ik bezig ben op de pc kan hij zomaar zonder aanwijsbare reden vastlopen.
De muziek begint te stotteren en er is verder niets meer mee te beginnen alleen nog maar opnieuw opstarten.
Heb afgelopen weekend windows xp vervangen door windows 7 prof, met het idee dat met een schone lei beginnen
misschien het probleem opgelost zou zijn, maar nee hoor hij loopt nog steeds zomaar vast.

Windows 7 prof., 3 gig intern geheugen, pentium 4

Heeft iemand een idee??

Ben je al 's met de stofzuiger erdoor geweest? Klinkt als een hardwareprobleem.

Een paar maanden geleden er alles nog uit gehad en schoongemaakt.

Bij de windows logboek geeft hij constant maar aan dat het over de Kernel-Processor-Power gaat.
Kernel-Processor-Power Id: 6

Is je voeding nog up to date? Hoe oud is je pc e/o hardware? Een paar maanden kan voor sommige pc's al genoeg zijn,ligt eraan onder welke omstandigheden je pc opgesteld staat.

voeding een jaar geleden behoorlijk verzwaart dus daar kan het volgens mij niet aan liggen.
Computer op zich is al weer een jaar of 6 a 7 oud. Videokaart isnog steeds de oude, wel een keer een grotere ventilator opgezet.
Bios regelmatig geupdate. Software matig lijkt dit niet het probleem. Ik vermoed dat hij ergens een geheugen fout maakt maar..........waar???

Als jij denkt dat het aan 't geheugen ligt (zou best kunnen) dan haal je toch 1 voor 1 de modules eruit totdat je de schuldige gevonden hebt?

vraag opgelost, het was de software van windows 7 die de koeling aanzette als bv in adobe photoshop een bewerking werd gedaan, deze item uitgezet en hij loopt niet meer vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan