computer loopt vast.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lesley23

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2011
mijn computer loopt regelmatig vast en de oorzaak weet ik niet!
de computer was net gemaakt van een foutje sinds vorige week en hij heeft dus vastlopers weer. kan iemand mij helpen want ik word er gekvan! :confused:

Gewoon dat alles vast loopt en je dus opnieuw moet opstarten (resetten of aan/uit knop 5 seconden inhouden)?
Of is het echt een blauw scherm (des doods (bsod))

nee hij freezed en de enige optie die ik op dat moment heb is hem uit drukken..

Hoeveel ram heeft je pc? Als je namelijk veel zwaare tot zwaardere taken tegelijk laat draaien (2games, of youtube & game, of game & radiostream) dan *vreet* dat als een gek aan je geheugen...

trouwens bij deze computer - eigenschappen - 3.06 ghz en daarnaast staat 2gb is dat mijn RAM?

waar stat: geinstalleerd geheugen en dan hier het getal tussen haakjes (ram) is je ram ja ;). Maar dat is niet zo super veel nee. Mogelijk eens flink de boel opruimen? Scannen met MBAM kan ook geen kwaad (hier op dit forum genog over te vinden + uitleg en download links;)) en met Ccleaner ook even erdoorheen. Ook je register meepakken en wel eerst backupmaken wat Ccleaner tevens (hoort) te vragen!

heeft u trouwens teamviewer? en kunt u het voordoen?
want ik ben zo'n sul, heb altijd door kleinste dingen mijn pc verkloot..

heb het gedaan.
alles netjes.
alleen keek ik altijd op een website mnet een bewegend plaatje , normaal liep die vast halverwege en nu pas aan het eind.
dus ikdenk wel dat ik een hgoop verder ben alleen loopt diue nog vast..
verder nog ideeen?

Team viewer ken ik wel maar heb ik niet nee. Wat bedoel je met dat hij nu nog vast loopt en met dat plaatje?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan