Computer loopt willekeurig vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

nightmaew

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2010
Uhm misschien even een rare editing van de tekst.... dat mensen niet meer snappen waar het over gaat.

Maar mijn pc liep dus random vast.

Soms wel bluescreen soms geen soms alleen een geluid brrrrrrzzzzzzztttt ofzo

Maar ik heb gister , de Audio apparaten disabled, zowel in device manger als in configuratie scherm.
In msi afterburner restore to defualts.
Netwerkdrivfer update
Videodriver opnieuw geupdate.

En ik heb gister de geheugenkaarten er opnieuw ingedaan, toen ik ze eruit haalden waren ze warm, en ze zaten los ? waarschijnlijk door alle keren dat ik de pc heb verschoven ofzo?
Afijn geheugen kaarten er op nieuw in en stevig indrukken enzo, hij heeft de hele nacht prime95 test gedraaid, zonder vast te lopen.....

Terwijl ik een test deed voordat ik ze er nog niet uit had gehaald en opnieuw in had gedaan, hij binnen 10 minuten vastliep.

Even kijken hoe het nu loopt...

Btw ander vraagje, als ik mijn videokaart driver disable houdt het op met ratelen doe ik em aan begint het ratelen weer... ?

Laatst bewerkt:
Wat is precies je vraag? Dan kan ik de titel aanpassen en hem eventueel naar een betere sectie verplaatsen :)

Nooit problemen gehad met VirtualCloneDrive. Gewoon de standaard installatie volgen en dan zou het moeten werken.

Hallo

Nee niks gepost, ik snap het helemaal niet meer.

Wel is het zo dat ik de audio drivers heb gedisabled behalve degene die in gebruik is.

In Driver booster stond een netwerkdriver van 2014 en stond bekend als extremely old. Nu 1tje van 2015. Lets hope for the best, maar ik denk niet dat het het probleem zal oplossen.

Laatst bewerkt:
Uhm misschien even een rare editing van de tekst.... dat mensen niet meer snappen waar het over gaat.

Maar mijn pc liep dus random vast.

Soms wel bluescreen soms geen soms alleen een geluid brrrrrrzzzzzzztttt ofzo

Maar ik heb gister , de Audio apparaten disabled, zowel in device manger als in configuratie scherm.
In msi afterburner restore to defualts.
Netwerkdrivfer update
Videodriver opnieuw geupdate.

En ik heb gister de geheugenkaarten er opnieuw ingedaan, toen ik ze eruit haalden waren ze warm, en ze zaten los ? waarschijnlijk door alle keren dat ik de pc heb verschoven ofzo?
Afijn geheugen kaarten er op nieuw in en stevig indrukken enzo, hij heeft de hele nacht prime95 test gedraaid, zonder vast te lopen.....

Terwijl ik een test deed voordat ik ze er nog niet uit had gehaald en opnieuw in had gedaan, hij binnen 10 minuten vastliep.

Even kijken hoe het nu loopt...

Btw ander vraagje, als ik mijn videokaart driver disable houdt het op met ratelen doe ik em aan begint het ratelen weer... ?

Zo admin nieuwe vraag, lijkt me onnodig om een nieuwe topic aantemaken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan