Computer maakt een geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

internettt

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
Sinds een paar dagen maakt mijn computer op sommige momenten uit het niets een keihard geluid dat klinkt alsof de bellen van een kerk geluid worden.

Ik heb egt geen idee hoe dit komt O_O

het gebeurd ook alleen als ik achter de computer zit :S mijn broertje heeft het nooit.

Goedemiddag,

Wat doe jij wat je broer niet doet want bellen klink mij niet echt bekend in mij oren

Hmm, het feit dat het alleen bij jouw gebeurd klinkt als een software fout die ergens op jouw account zit. Als je de boxjes uitschakelt, blijft het geluid dan?

Dan is het dus een programma dat dit geluid maakt (softwarematig). Krijg je dit toevallig alleen bij het opstarten/afsluiten/foutmelding van windows? Het kan zijn dat je ergens in de optie het "standaard windowsgeluid" hebt veranderd ;)

Nee het gebeurd op willekeurige moment :S

Het is egt heel vaag allemaal...

Poeh, het moet toch iets software matigs op jouw account zijn... Wellicht even een virusscan, al schat ik de kans klein dat dat het is.
Enige andere wat ik je kan aanraden is een nieuw account maken, in de hoop dat het dan niet is. Maar wellicht dat iemand anders nog een idee heeft?

Bij mij gebeurt het als ik iets invul en ondertussen een ander venster aktief wordt waardoor
er geen invoer meer mogelijk is in het venster waar ik bezig was. Dan krijg ik voor iedere aangeslagen toets een gong.

Dan heb je de windowstoon die normaal zo'n "fout" aangeeft verandert. Deze is terug te veranderen, al weet ik zo 1,2,3 niet hoe (gebruik zelf geen windows meer), maar wellicht iemand anders hier wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan