checkviller
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 nov 2011
Beste mensen op HelpMij,
Zie titel. en nee, het is niet het standaard hardeschijf geluid...mag ik niet hopen althans.
Ik heb het geluid opgenomen en is in dit filmpje te horen:
http://www.youtube.com/watch?v=yj7JLspxcwU
Dingen die het niet kunnen zijn:
Fans die ergens (verdwaalde kabeltjes) tegenaan draaien,
Oververhitting (cpu word misschien max 40C, en dat is dan het warmste onderdeel van me pc ga ik vanuit.)
Het is trouwens een gloednieuwe PC die ik zelf gebouwd heb. Of nouja, in elkaar gezet
Specs dan maar erbij:
Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ 1TB intern.
AMD Athlon II X3 455
Sapphire Radeon HD 6770
Corsair Builder Series CX430 V2
ASUS M5A78L-M/USB3
Kingston Valueram 2x 2GB DDR3 1333Mhz
Het geluid is niet constant, dan weer wat harder, dan weer wat zachter. Nu is het helemaal gestopt trouwens. het gaat nu zoiets als ______/\____/\_________/\_______ Waar "_" stilte is en "/\" het geluid. Ik heb een computer nog nooit zo'n geluid horen maken, dus zou ik graag weten wat het is.
Groeten
Zie titel. en nee, het is niet het standaard hardeschijf geluid...mag ik niet hopen althans.

Ik heb het geluid opgenomen en is in dit filmpje te horen:
http://www.youtube.com/watch?v=yj7JLspxcwU
Dingen die het niet kunnen zijn:
Fans die ergens (verdwaalde kabeltjes) tegenaan draaien,
Oververhitting (cpu word misschien max 40C, en dat is dan het warmste onderdeel van me pc ga ik vanuit.)
Het is trouwens een gloednieuwe PC die ik zelf gebouwd heb. Of nouja, in elkaar gezet

Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ 1TB intern.
AMD Athlon II X3 455
Sapphire Radeon HD 6770
Corsair Builder Series CX430 V2
ASUS M5A78L-M/USB3
Kingston Valueram 2x 2GB DDR3 1333Mhz
Het geluid is niet constant, dan weer wat harder, dan weer wat zachter. Nu is het helemaal gestopt trouwens. het gaat nu zoiets als ______/\____/\_________/\_______ Waar "_" stilte is en "/\" het geluid. Ik heb een computer nog nooit zo'n geluid horen maken, dus zou ik graag weten wat het is.
Groeten