Computer meldt zeer traag af

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik heb er weer eentje.. Ik heb vorige week mijn pc opnieuw geinstalleerd (xp pro) en daarop 3 gebruikers aangemaakt. In eerste instantie werkte alles perfect. Maar nu is het bij 1 gebruiker het geval dat de computer zeer traag afmeldt. Dat duurt zeker 4 minuten voordat het keuzemenu van alle gebruikers in beeld komt. Bij de andere 2 gebruikers is er niets aan de hand. Kan ik wellicht ergens zien wat het proces zo vertraagd?

Alle drie de gebruikers hebben admin rechten.
Voor alle drie de gebruikers is dezelfde software geinstalleerd en te gebruiken (via all users).
Er is door deze gebruiker niets geinstalleerd oid.

Kortom: het zijn 3 precies dezelfde gebuikerstypen. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Ik heb de afgelopen week veel software geinstalleerd, dus ik grijp het liefst niet meteen terug naar een systeemherstel.. Dus.. suggesties?

Je hebt die accounts aangemaakt als Administrator? Kijk anders eens goed in Taakbeheer vlak voor de trage gebruiker zal afsluiten.
Ctrl + Alt + Del, of rechtsklik in lege plek Taakbalk, dan kiezen voor Taakbeheer.
Staat er iets in Toepassingen? Hoeveel namen staan er in Gebruikers? In het tabblad Processen zou je ook nog kunnen kijken naar grote geheugengebruikers en of je die kan thuisbrengen of niet.

Als eerste gebruiker heb ik de overige accounts aangemaakt. Niet specifiek als administrator..
Opvallend is dat er bij de trage gebruiker een schermpje komt:
Afsluiten CCAPP..
Die hoort niet te verschijnen.. CPU is normaal 2 a 3 %..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan