Hallo,
Ik zit (ongeveer) met hetzelfde probleem. Als ik mijn pc opstart blijft deze lang hangen bij het blauwe balkje. Soms blijft dat helemaal stil staan en moet ik de pc weer opnieuw opstarten. Zit ik eenmaal in mijn beginscherm, dan begint mijn HD te ratelen en zolang dit duurt (en dat is lang) kan ik niets opstarten. Als de HD na verloop van tijd klaar is dan werkt alles weer perfect en razend snel. Ook dit is "zomaar" begonnen. Ik heb dit al eens op het forum geplaatst, maar ondanks veel hulp zit ik nog steeds met dit probleem en kom er maar niet uit!
Moederbord: Asus A8N SLI Premium, AMD Athlon 3800+, 4x512 MB Kingston, 1 x 80GB Sata, 1 x 250GB Sata.
Ondernomen acties: veel gescand op virus- en spyware, pc is schoon. Hijack log geplaatst: deze was in orde. Er wordt weinig mee opgestart. Raid staat in de bios uit want dit gebruik ik niet. Alles al eens losgekoppeld (dvd writers, controllers, kabels vervangen) en telkens weer opnieuw geprobeert, maar zonder resultaat. Volgens mijn bescheiden (leken)mening moet dit iets met de harde schijven te maken hebben. Omdat de problemen in deze log heel veel op de mijne lijken hang ik dit er maar aan in de hoop er toch nog eens uit te komen. mvrgr. Martin.
p.s. alles is nog geen jaar oud.