Computer niet meer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

dariush22nl

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2004
Hallo iedereen!

Ik zit met een probleem, namelijk dat mijn computer niet meer aan wil. Een tijdje geleden is mijn comp in een keer in rook opgegaan, ik heb hem toen meteen uitgezet en later wilde hij niet meer in leven komen.

toen ik naar de oorzaak van het probleem zocht dacht ik eerst dat het door mijn hardeschijf kwam. Hij was namelijk zwart van kleur en was dus echt stuk gegaan.
Na het aanschaffen van een nieuwe harde-schijf wil mijn computer alsnog niet aan. Hij reageert namelijk niet als ik op de start knop druk.

Ik denk zelf dat het aan de voeding kan liggen of misschien aan iets anders?

Kan iemand mij hierbij helpen? Heeft het zin om een nieuwe voeding te halen?

Alvast bedankt
:love:

hmm this een moeilijke je kan gokken een nieuwe voeding te gaan halen een kortsluiting aan de hd heeft volgens mij de voeding mee kapot gemaakt (zekering kan ook).
Ik zie het nut dus nog :p (je hebt toch neit die schakelaar achter op je pc afstaan dan start ie natuurlijk niet op.
Om een of andere reden zetten ze nu al twee schakkelaars op een pc :)

lol

ik zal eerst gewoon je moederbord met processor en kaart testen bij een computerzaak.

als iets rookt is het nooit goed en blijft niet bij 1 ding.

dus eerst ff testen voor je er geld aan uitgeeft
is zonde anders

Hey ik weet niet wat je probleem precies is, maar als je in Rotterdam woont kan je je PC heel goedkoop laten nakijken,
http://www.computersvangisteren.com/winkel/cvgwinkel.pl?page=reparatie
En als je nieuwe PSU wil kopen, dan zijn de goede merken daarvoor Antec, Enermex, Fortron, Tagen, Thermaltake, Zalman
Sweex en Qtec zijn wat slechtere merken en geven op hun verpakking altijd meer watt aan dan dat ze eigenlijk leveren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan