Computer niet meer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

badkarma

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2008
OK, hier is et probleem....
Ik was gewoon aan het gamen, toen ineens mijn pc uitviel.
Toen ik hem weer aan wilde zetten, gaf hij alleen even licht en wilde de ventilatoren gaan draaien, en ging hij weer uit. Ik heb hem nog even opengemaakt om te kijken wat er mis was maar geen van ons kon iets vinden. Er zijn geen kabels los/doorgebrant, alles werkt nog, behalve dan dat hij zodra ik hem aan doe, even licht geeft(van de LED lampjes erin) en dat de ventilatoren even draaien, en daarna weer uit gaat.

Weet iemand de oplossing, mijn grote dank daarvoor ^^

wat voor led lampjes zitten erin?
vier op een blokje in een vierkant? en zo ja welke branden er dan en welke niet?
hoor je piepjes van het moederbord bij het aanzetten?
mvg leo

wat voor led lampjes zitten erin?
vier op een blokje in een vierkant? en zo ja welke branden er dan en welke niet?
hoor je piepjes van het moederbord bij het aanzetten?
mvg leo

ik kan niet zien wat voor led lampjes erin zitten omdat die ergens achter zitten, maar ze branden alleen bij de ventilator aan de voorkant van mijn pc. als ik hem aan zet wil hij net een piepje geven, maar dat is maar een halve omdat hij dan weer uitvalt.

De computer is 2 weken oud, dus ouderdom zal het probleem niet zijn, hij heeft goed gewerkt in alle tijd hiervoor.

mooi terug gaan er mee anders als je zelf wat gaat doen heb je geen garantie meer.

true :P, ik heb mijn voeding teruggestuurd, en krijg binnen 3 dagen een nieuwe....
nu is alleen mijn persoonlijke probleem: NOW I CANT PLAY WORLD OF WARCRAFT :( :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan