computer nitwit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rivaro

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2006
Berichten
4
Sorry heb niet echt een specifieke vraag over windows XP. Ik heb mezelf tot nu toe nog nooit geinteresseerd voor alles wat ook maar met computers te maken heeft. Dit is veranderd, nu ben ik op zoek naar een erg uitgebreid boek dat me naar een flink niveau kan brengen door een erg brede uitleg over computeren. Ik zie het als een zelfstudie en zoek iets dat daar naadloos bij aansluit.

Als iemand me zou kunnen helpen zou dat erg chill zijn.
 
dankjewel voor de info, heb de site gecheckt en hij is zeker nuttig, maar ik ben meer een boekenlezer dan een beeldschermkijker. ik zie de paradox in wat ik hier neerschrijf maar ik ben echt op zoek naar een uitgebreid boek over computeren en alles wat ermee te maken heeft. Ik weet er weinig van en kan dus ook niet inschatten of ik nu iets vraag wat eigenlijk niet bestaat.
Maar als iemand tips heeft zo ik diegene erg dankbaar zijn, want ik moet er na lang tegenhouden nu echt aan gaan geloven
 
boek voor xp

Tip: wordt lid, of vraag iemand die lid is, van de Bieb. HIer heb je vaak een goede keus uit diverse boeken, en kun je dus een goede keus maken alvorens een boek aan te schaffen.
 
dankjewel voor de info, heb de site gecheckt en hij is zeker nuttig, maar ik ben meer een boekenlezer dan een beeldschermkijker. ik zie de paradox in wat ik hier neerschrijf maar ik ben echt op zoek naar een uitgebreid boek over computeren en alles wat ermee te maken heeft. Ik weet er weinig van en kan dus ook niet inschatten of ik nu iets vraag wat eigenlijk niet bestaat.
Maar als iemand tips heeft zo ik diegene erg dankbaar zijn, want ik moet er na lang tegenhouden nu echt aan gaan geloven

Heb een hele goeie tip, hoef je ook geen boek te lezen, gebruik de computer gewoon veel, installeer veel, maak veel fouten, daar leer je het meest van, erop werken, en niet bang om fouten te maken, overal op klikken, zie je vanzelf waar wat voor is, heb je vraag, Google is your friend, en hier natuurlijk.

En als je toch een boek wilt hebben, Windows XP for Dummies, in de boekhandel.
Of gewoon een boek over NT, de kernel is vrijwel gelijk, en de werking ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan