Computer of ps3?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xyntax

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2010
Ik heb namelijk een PC en een xbox, maar die xbox is van de familie dus kan hem niet verkopen aangezien ik xbox haat omdat je moet betalen voor online te spelen :/

De pc is een standaard pc, ik kan team fortress doen etc, maar niet battlefield bad company 2 en cod etc. (de laatste games)

Nu, ik ben een gamer, zou ik een game pc kope voor 600euro of een playstation 3? ^^

Tjaa...dat is persoonlijk! Als jij het fijner vindt om met een toetsenbord en muis te spelen is een computer beter....maar....een computer is veel duurder omdat de videokaart enzo. super goed moet zijn om de nieuwste spellen te kunnen spelen. Heb je een wat oudere videokaart, dan merk je ook dat het spel niet meer lekker loopt. Een playstation 3 spel is gemaakt voor de videokaart die in de playstation 3 zit! Je krijgt dus nooit spellen die niet lekker lopen!
De keus is dus aan jou! :)

Persoonlijk zou ik gewoon een playstation 3 kopen.

Groetjes,
Jasper

Laatst bewerkt:
Dacht ik ook al.. Waar zou ik voor het beste budget de playstation 3 kopen? Liefst in box (bv. met Littlebigplanet of black ops erbij fzo) ;)
Bdankt!

Uhm, ik heb laatst 1 jaar Xbox Live Gold gekocht, voor €37. Dat is wel stukken goedkoper als een PS3 erbij...:rolleyes:

Alsnog, ik zou graag een Playstation 3 hebben ;d Het kost gwn teveel vind ik.

Oke, jij je zin ;).
Playstation 3 Slim 160 GB

279:37=7. Dus je zou ook voor 7 jaar Xbox Live kunnen gaan. En bij de PS heb je nog geen spellen, headset, controllers, etc.... ;)

Laatst bewerkt:
Hmm. Een punt.
Ook hoorde ik net dat ipod touch een goede gamecosole is (handheld).
Is dit stabiel? :D

Sinds wanneer is de Ipod een gameconsole? Op Tweakers valt dit onder MP4 speler...
De graphics zijn niet echt mooi, bij de meeste games. De prijs is iets minder als een PS3. Aan multiplayer hoef je niet te denken, dat gaat niet lukken. Dan kun je net zo goed op je Xbox blijven, zonder Xbox Live.

Ik ben wel benieuwd waar staat dat de ipod een goede gameconsole is :P.

Sinds wanneer is de Ipod een gameconsole? Op Tweakers valt dit onder MP4 speler...
De graphics zijn niet echt mooi, bij de meeste games. De prijs is iets minder als een PS3. Aan multiplayer hoef je niet te denken, dat gaat niet lukken. Dan kun je net zo goed op je Xbox blijven, zonder Xbox Live.

Ik ben wel benieuwd waar staat dat de ipod een goede gameconsole is :P.

Op apple site zelf ;o
Nou, online games zijn er wel.. En het is ook altijd handig in mijn standpunt, ik ben heel vaak weg, en ka eenmaal niet zonder multimedia :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan