Computer opstarten->>Test?

Status
Niet open voor verdere reacties.

michaelm

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2006
Hallo,

Elke keer als ik mijn computer opstart, krijg ik de volgende melding:

W6701M7 V2.09 012203 15:00:00 TEST

Dat scherm blijft dan een minuut of 3 staan, en dan schiet hij gewoon verder met opstarten en krijg ik gewoon het windowslaadscherm.

Ik heb het idee dat er ergens iets in de Bios is ingesteld dat dit gebeurt, weet iemand misschien hoe ik dit weg kan halen?

Verder krijg ik ook voor ik mijn aanmeldscherm zie (waar je dus een gebruikersnaam kan kiezen), een leeg zwart scherm te zien dat ook een halve minuut ofzo blijft staan. Ik weet niet of die 2 dingen verband hebben met elkaar.

Op zich is dit geen dringend probleem, alleen scheelt het wel weer meteen 4 minuten tijd met opstarten:confused:

Alvast bedankt

Al gescand op spyware en virussen?
En disable Prefetch je kunt hier meer vinden over de functie hiervan.

Ik heb geen Spyware en virussen, en ik heb die Prefetch gedaan.

Hij is wel ietsjes sneller, maar het duurt nog steeds te lang!:confused: :(

Hey,

Ik denk dat je een Medion Pc hebt?

wat je kan doen is ff je bios reseten.

Dit doe je door de stroom van je pc aftehalen, en dan het batterijtje uit je moederbord te halen en 30 min later weer terug te zetten

// Robert G. ^^ zei:
Hey,

Ik denk dat je een Medion Pc hebt?

wat je kan doen is ff je bios reseten.

Dit doe je door de stroom van je pc aftehalen, en dan het batterijtje uit je moederbord te halen en 30 min later weer terug te zetten

Als ik dat doe, ben ik dan alleen de dingen uit mijn Bios kwijt of ook andere bestanden?:p

Je bios word terug gezet naart standaard instelling dus jet bestanden op je harddisk blijven gewoon bestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan