Computer (Packard Bell/Windows XP) start haast niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hors sujet!!!

Ja ik weet niet hoe die heten, ik noem ze maar trekduiven. Palombes heten die en dan hebben die jagers hier hutjes in de bomen, palombières en schieten er een paar af als er weer een hele vlucht over gaat. Alsof de trek op zich al niet zwaar genoeg is!!!

Ze zitten in de dennen en op de grond in het bos, hele zwermen en een lawaai als dat opvliegt en ze overvliegen die mogen wel eens gesmeerd worden.

Maar indrukwekkender zijn de kraanvogels!!

Maar zoals ik zei "hors-sujet", dit is veel leuker dan computers, over natuur kwebbelen!!!:love:

Maar ja voor de natuur heb ik geen hulp nodig, die redt zich wel zonder mij... alhoewel???:eek:
 
O ja nee dus het zijn geen trekduiven, maar ze trekken wel... Ze zijn zilverblauw en hebben een wit halsbandje om. Lijkt gewoon op een normale stadsduif, maar die vliegen niet zo ver dus zal wel een apart soort zijn. Palombes dus.
 
Beste mensen,

Zullen we nu weer ontopic gaan.
Anders even een dieren forum zoeken.

Bedankt,
Raymond
 
Hallo allemaal!

Nou na het doorspitten van het al jullie antwoorden (en het zo goed mogelijk ervan toepassen :D) en het "implanteren" van het nieuwe werkgeheugen, lijkt de computer weer zo goed als geranimeerd!!

Zodoende wil ik iedereen die op mijn hulpkreet gereageerd heeft, zo aardig was raad te geven en zich voor de "problemen" van een totaal onbekend persoon een beetje in te zetten heeeeel erg bedanken :thumb: En ik zal het zelfs zo zeggen, ik bedank een ieder die zich af en toe over een ander ontfermt, of het nou op een computerforum is of niet (ja misschien een beetje zwaar op de maag op een vrije zaterdag, maar ik moest het even kwijt... :eek: )

Dus voordat ik dit topic afsluit, "merci" aan idereen en bedankt voor de gastvije ontvangst op het forum (en voor de spoedcursus computerknutselen!!! :love: )

Madelon

PS: Enne, misschien tot ziens op een dierenforum (sorry voor de "overlast Raymond, maar in alk geval supergaaf die Calvin (de beste filosoof op deze wereld!!!! :evil:))


Tip: Emily Jane White, 10 MP3 titels te ontdekken en te downloaden via www.emilyjanewhite.com en www.myspace.com/emilyjanewhite
 
Allo, allo Palombe ! Misschien kun je nog laten weten, wát je hebt toegepast en geïmplanteerd.

Oh ja ,nog dit : Hoe vertaal je HORS SUJET.
 
Laatst bewerkt:
Hai, allo allo!

Nou zo hard kan ik ook niet met mijn vleugels wapperen hoor (palombe!!!).
Ok, ik had al een verslag van de scan resultaten een stuk eerder geplaatst.

Ik heb met alle volgende programma's de lange scan gedan: Avast gedaan (virus), met Ccleaner schoongemaakt, met Spybot, MBAM, Super antispyware en nu zit AVG en Adaware erop. Oh ja en de windows firewall is actief.

Gedefragmenteerd met Defraggler en geoptimaliseerd met Smart Defrag, de instellingen van het configuratiescherm veranderd: aangepaste grootte 1024 bij begingrootte en maximale grootte in gevuld.

Alleen die CHKSDK wil niet helemaal. Die zegt dat file segment 17580 tm 17583 onleesbaar is en ook 28536 tm 28536 daarna zegt ie dat de check voorbij is en dat ie niet verder kan in mode lecture seule (dat ie alleen leest).:confused:

En nu internet ik met firefox en heb ingesteld dat ie niks bewaard. Dat gaat wel. Hij word wel wat trager als ik niet regelmatig Ccleaner draai, dus het zal voornamelijk aan het werkgeheugen denk ik. En in IE regelmatig de cookies en recent files weg.

En daar zit nu 2x512 in ipv 1x 256, heb niet te klagen...

Er zal vast hier en daar nog wat te sleutelen zijn hoor, maar ik denk dat ik mijn niveau in de computerknutselcursus wel even behaald heb en nu even computerknutselvakantie neem. Kan ik daarna altijd door naar niveau 2!!:cool:

Hors sujet, precies wat Raymond ons (terecht, dit is dus geen verwijt) "verweet": niet on topic dus, laten we het "off topic" noemen, naast het onderwerp zitten dus.:(

Madelon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan