Computer pakt toetsenbord niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Denise_A

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mei 2006
Hee,

Ik heb een probleempje, en weet er niet super veel vanaf dus vandaar dat ik jullie hulp eens inroep.

Het toetsenbord typt continu letters niet, anders of dubbel en maakt daarbij ook de piepgeluidjes van een foutmelding. Het wordt steeds erger. Typt nu niet eens dingen als aanhalingstekens meer, tenzij je ze niet nodig hebt. Ik heb een ander toetsenbord aangesloten maar die deed precies hetzelfde.

Ik heb het al opnieuw geinstalleerd maar daar lag het ook niet aan, mijn vader had iets geprobeerd of het misschien op een verkeerde directory stond (???).

Het is een draadloos toetsenbord van fujitsu siemens. Als iemand weet hoe dit verholpen kan worden zou dat helemaal geweldig zijn. Heb de computer nl. veel nodig en op deze manier kom ik in tijdnood en wordt ik enorm chagrijnig!!!

X Denise

Hang er een ps/2 toetsenbord aan, eentje met een draadtje, dus, en onderzoek dan later eens waarom dat ding niet wil, batterijen, misschien kanaalkeuze, o.i.d.

Nee, dat is het niet want zoals ik al zei heb ik hheT al met een ander toetsenbord geprobeerd. Met een draadje. Batterijen is het niet want dit doet hij al veel langer en als hij leeg is stopt hij er gewoon mee.

Denise_A zei:
Nee, dat is het niet want zoals ik al zei heb ik hheT al met een ander toetsenbord geprobeerd. Met een draadje. Batterijen is het niet want dit doet hij al veel langer en als hij leeg is stopt hij er gewoon mee.

Ook met een USB toesenbord geprobeerd? indien er op de ps/2 poort en USB poort de toetsenborden zo raar doen, is het toch softwarematig.

Haal alles eraf, en indien je computer op wil starten zonder toetsenbord, de software deinstalleren in apparaatbeheer, rebooten met het toetsenbord er weer aan, nu zal windows het toetsenbord weer installeren, en hopen maar.

Lange Pier zei:
Ook met een USB toesenbord geprobeerd? indien er op de ps/2 poort en USB poort de toetsenborden zo raar doen, is het toch softwarematig.

Haal alles eraf, en indien je computer op wil starten zonder toetsenbord, de software deinstalleren in apparaatbeheer, rebooten met het toetsenbord er weer aan, nu zal windows het toetsenbord weer installeren, en hopen maar.

Ja ik denk dus ook dat h ett iets met de software is. Ja dat andere was een usb ttoetsenbord.

En opnieuw installeren heb ik gisteren al gedaan :(

Denise_A zei:
Ja ik denk dus ook dat h ett iets met de software is. Ja dat andere was een usb ttoetsenbord.

En opnieuw installeren heb ik gisteren al gedaan :(

Ik bedoelde de universele toetsenbordsoftware van windows, niet die van de draadloze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan