computer piept dan een zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

puck1956

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2003
Hoi mensen,
Heb een pc met daarop xp home edition.
Eerst kreeg ik een blauw scherm met de melding unmountable_boot als ik het me nog goed kan herinneren. Toen heb ik volgens Microsoft in de opstart de cd gebruikt en na checkdisk en fixboot deed hij het weer uitstekend.
Inmiddels heb ik in XP uitgeschakeld dat de pc steeds opnieuw opstart bij een probleem en zeker geen bericht naar Microsoft verstuurd.

Nu, terwijl alles goed geïnstalleerd was, staat er in apparaatbeheer, hardware, bij Overige met uitroepteken, systeminterruptcontroller!........wat is er aan de hand?

Als ik aan het pc'en ben dan opeens begint ie te piepen en vervolgens valt de pc uit,
krijg ik een zwart scherm en kan er niets meer mee. Dan nadat ik even gewacht heb start ik hem gewoon weer op????

Wie - o - wie weet of kent dit wat er aan de hand is??

groet
puck

Hoi mensen,
Heb een pc met daarop xp home edition.
Eerst kreeg ik een blauw scherm met de melding unmountable_boot als ik het me nog goed kan herinneren. Toen heb ik volgens Microsoft in de opstart de cd gebruikt en na checkdisk en fixboot deed hij het weer uitstekend.
Inmiddels heb ik in XP uitgeschakeld dat de pc steeds opnieuw opstart bij een probleem en zeker geen bericht naar Microsoft verstuurd.

Nu, terwijl alles goed geïnstalleerd was, staat er in apparaatbeheer, hardware, bij Overige met uitroepteken, systeminterruptcontroller!........wat is er aan de hand?

Als ik aan het pc'en ben dan opeens begint ie te piepen en vervolgens valt de pc uit,
krijg ik een zwart scherm en kan er niets meer mee. Dan nadat ik even gewacht heb start ik hem gewoon weer op????

Wie - o - wie weet of kent dit wat er aan de hand is??

groet
puck

Zo te horen ontbreekt jou systeminterruptcontroller driver.
Deze kan je downloaden en installeren op de website van jou PC merk. Op die website kan je drivers downloaden vinden en daar kan je het merk van jou pc invullen of de service tag en dan vind hij de lijst van jou drivers en neem je de systeminterruptcontroller driver.

Mocht dit niet lukken, even wat meer info sturen over je PC aub

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan