Computer piept

Status
Niet open voor verdere reacties.

AngeloFCB

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2008
Hallo, ik heb een probleem.
Me computer piept als ik Pro Evolution Soccer speel.
Als ik PES weer uit doe, dan piept ie niet meer :s
Ookal als ik me computer net aandoe en ik speel PES dan gaat ie alsnog piepen.
Dit zijn me temps:
n51d.tmp251.jpg

Hier staat ie best me pc best lang aan.

Maar kan iemand mij helpen?

Hoi,

Welkom op helpmij,
Het lijkt mij een warmte probleem ik zou eerst alle ventilators even stof vrij maken en ook de proceskoeler .
Desnoods even proberen te spelen met de zij klep eraf kijk dan of het beter gaat.

Modag

En ik dacht dat mijn temperaturen warm waren (CPU idle 48 graden en stressed rond de 60 P4 + Arctic Silver 5 gister)

Je CPU is veelste warm. Nog een paar dagen zo doorgaan en je kunt nieuwe onderdelen kopen. Maar je Harddisk? :(

Doe je kast open als die open staat en kijk of alle ventilatoren ook draaien. Draaien ze, zet je PC uit. Haal de stekkers uit het stopcontact en doe hem nog een keer aan (PC uitladen), daarna je vingers of tenen op een geaard stopcontact leggen. :p

Haal de fans eruit en zuig alle stof eruit. Kijk meteen ook of alles goed zit, niks in de weg zit en er weinig koelpasta op de CPU zit.

Hallo

Volgens mij kun je beter de b.i.o.s. metingen vertrouwen hoor , want hier klopt .... , is niet echt veel van betrouwbaar....

V.bat 0.00V (dit is in theorie de b.i.o.s. backup batterij) uw b.i.o.s. verliest dus zijn instelllingen ...???)

VIN2 15.50V (voor zover ik weet , wordt er geen 15V gebruikt in een p.c. )

+5VSB (uw meting = 6.85V , dergelijke hoge spanning is terminaal dodelijk ....)

P.c. (ouderdom/merk/typenr ) heb je jammerlijk genoeg vergeten te vermelden , dus een echt duidelijk antwoord kun je volgens mij niet echt verwachten .

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan