Computer Probleem help plz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mc Stoney

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2005
Berichten
17
hallo, heb net een nieuwe pc van 1 dag oud en ben bang dat ik um nu al heb kapot gemaakt :(

t begon toen ik een programma Epu6-engine openden en de frequintie van me cpu met 30 omhoog deed toen sloeg mn pc vast en kreeg een blauw scherm waar stond "systeem word afgesloten om meer schade te voorkomen" en nu krijg ik dat blauwe scherm elke keer als ik mn pc opstart

alles werkt nog wel gewoon in veilige modus

heb geen idee wat ik nu moet doen dus hoop dat tips te krijgen :confused:


EDIT: hmm raar nadat ik mn pc een half uur uit zet en um daarna opstarte, deed die t eneens weer en kan crysis weer draaien etc maar t is wel iets langzamer. maar dat kan ook tussen de oren zitten :p

blijf t raar vinden dat ik een uur lang een blauw scherm krijg als ik wil opstarten en nu eneens niet meer. is mn procesor michien beschadicht ofzo?
 
Laatst bewerkt:
Als veilige mode wel werkt, is het een softwarematige fout. Ik ken het programma wat je gebruikt hebt om je cpu aan te passen niet, maar het lijkt mij niet dat dit blijvende schade heeft veroorzaakt. Welke informatie kwam er in het blauwe scherm te staan, dan kunnen we misschien even kijken waar precies de oorzaak zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan