Computer probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick16

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2005
Hallo, ik heb een groot probleem met mijn computer.
Ik had hem gisteravond nog gewoon gebruikt maar toen ik hem sochtends opstartte deed hij niks meer.
Niks meer in de zin van->Niks op het scherm,scherm krijgt no signal, Maar het licht niet aan mijn scherm. Want ik heb mijn computer een uur aanlaten staan en toen bleef het lampje van laden maar branden.( mijn computer blijft dus maar laden maar er gebeurt niks)
ook wil mijn dvd brander niet meer openen, maar na deze te ontknoppelen blijft het probleem nog steeds.
A.u.b kan iemand me helpen, ik weet echt niet wat het is.( ik post dit uiteraard vanaf een andere computer) Alle hulp is welkom alvast bedankt

probeer in veilige modus te komen(pc opnieuw opstarten en op F8 blijven drukken) en kies dan voor laatst goed werkende configuratie.

Hou er maar rekening mee dat er een belangrijk onderdeel van je pc de geest gegeven heeft...
Hij gaat op zich wel aan, dus je voeding lijkt in orde te zijn.
Dan ff een reactie op het vorige bericht: als je geen signaal krijgt kan je ook niet in veilige modus opstarten....

Nog een paar controlevraagjes:

1 - Draaien al je ventilatoren
2 - ratelt je harde schjif?
3 - komen er piepjes uit je kast?

Wat je alvast kan proberen is ff een andere videokaart proberen

ik heb ook zoiets gehad, haal alle kaarten er 1 voor 1 uit en start je pc dan btw. wat voorn soundcard heb je?

Gister middag de computer naar mycom gebracht, die kon niet meteen aanwijzen wat het probleem was. vanochtend bericht gehad van de mycom. De computer is total loss, Niks is er meer bruikbaar in, alles kapot. Ik had pas nieuwe videokaart, ook kapot alles.
Ik snap er helemaal niks van, ze vroegen of er blikseminslag was geweest, maar dit was het enige apparaat wat kapot was. Ik snap er echt helemaal niks van.
Ik heb nou 800 euro van mijn ouders gekregen voor een nieuwe computer.
Weten jullie of ik hier een goede nieuwe computer voor kan kopen? Ik wil eentje hebben die goed games kan draaien enzo. En weten jullie misschien een plek waar ik die computer zelf kan samen stellen voor een goede prijs.
ben beetje heel erg sjagrijnig nou, maar toch bedankt iedereen voor de replies

Ik zou toch maar eens met deze computer bij een andere zaak een controle laten uitvoeren.

Dit is toch wel zeer vreemd dat van de een op de andere dag alles maar dan ook alles, zelfs een nieuwe videokaart total los is.

Hallo

In uw plaats zou ik ook eens een andere p.c. zaak kontakteren , alvorens deze als "total loss" te beschouwen.

Zeker gezien het feit dat er geen melding wordt gemaakt van geurhinder of rookontwikkeling ......

Een of meerdere defekte componenten , ja.... , maar de ganse p.c. , kan ik moelijk geloven hoor.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan