Computer reageert niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowfire

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
Berichten
22
Mijn computer start dus sinds gister niet meer op. Ik heb de laatste tijd wel meer problemen met mijn computer, afgelopen donderdag is namelijk de computer compleet gecrashed. ik kreeg een zogenaamd 'blue screen of death' zoals ik vernomen heb met deze stopmelding (kan geen kwaad om het te melden lijkt me): 0x00000024

Ik heb hier een aantal dagen op gezocht, verschillende artikelen doorgelezen op internet maar ik kwam al vrij snel tot de conclusie dat ik hier verder niet zo veel mee kon. Ik kon namelijk de computer niet meer in de veilige modus opstarten en ook geen chkdsk draaien. eigenlijk lukte helemaal niets meer, dus heb ik besloten om een compleet systeemherstel uit te voeren (alles er dus af en alle fabrieksinstellingen dus weer terug). Na wat kleine probleempjes (zoals het blijven haken op 93%) is dit gelukt en kon ik de computer weer gebruiken.

Na de computer gereboot te hebben en een aantal programma's opnieuw gedownload te hebben (firefox, limewire en msn) leek alles weer perfect te werken. Echter naar ongeveer een uur van gebruik sprong opeens, zomaar van het ene op het andere moment, de computer uit. Natuurlijk meteen geprobeerd om de computer opnieuw op te starten, maar als ik op het aanknopje druk gebeurt er helemaal niets, geen lichtjes, geen geluidjes, helemaal niets.

De voeding er dus uitgehaald en opnieuw ingestopt, maar zonder enig resultaat. enkele randapparatuur losgekoppeld en opnieuw geprobeerd maar ook dit hielp niet.

Ik heb het gevoel dat er iets is doorgebrand, alles heeft het namelijk de afgelopen twee en een half jaar prima gedaan.

Het is een packard bell computer dat op windows xp draait met een intel pentium 4 processor.

Ik hoop dat iemand een suggestie heeft :)

gr. Marc
 
Al een nieuwe voeding geprobeerd?
Als die namelijk helemaal niets doet zul je daar mee moeten beginnen.
 
Hoi,

tjaa,......als er geen enkele reactie is na het indrukken van de aan/uit schakelaar dan zou je voeding wel eens overleden kunnen zijn.
Kun je geen voeding lenen van een bekende om dit eens te bevestigen........?
Overigens zijn voedingen niet zo kostbaar.....maar dan moet je wel meer zekerheid hebben.
Iemand met kennis van zaken zou hem door kunnen meten.

Suc6.
 
Geen wonder dat je computer het niet meer doet, het een een packerd bell computer!
 
Geen wonder dat je computer het niet meer doet, het een een packerd bell computer!

Je mag best een faforiet merk hebben maar......op dit soort opmerkingen zitten we dus niet te wachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan