Computer reboot na starten spellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

HAMMAR

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Hallo,

Als ik een spel wil starten op de computer gaat hij spontaan rebooten.

Ik heb gescant met AVG, deze vond een virus, welke verwijderd werd. Ik weet niet precies welk virus hij vond, er was alleen melding van een .exe, verder geen naam. Ook een online scan gedaan bij housecall, die vind ook niets. Iemand een idee wat dat kan zijn?

Andere toepassingen draaien wel goed, alleen de spellen niet.

HAMMAR

Misshien dat het aan de videokaart drivers ligt?

-> heb je die al 's opnieuw geinstalleerd?

Nou, dat heb ik geprobeerd, maar zonder succes. Leek mij ook al vreemd dat dat zou werken, alle andere programma's draaien wel dus...

Het heeft toch met een virus te maken denk ik, maar als ik 'm niet vind en housecall niet, wat dan?

HAMMAR

Iemand nog tips omtrend deze vraag??

Hijack log stond niets vreemds in trouwens.

HAMMAR

Start hij verder wel alle programma's goed? Anders zou een exe-fixer misschien helpen. (denk het eigenlijk niet, maar niet geschoten is altijd mis)

Verder start alles goed op, alleen bij spellen reboot hij. Gewoon legale gekochte spellen met originele cd rom, Zoo Tycoon, The Sims en Rollercoaster enz.

Het is mij een raadsel!!!!!!

Wat is een exe-fixer??

HAMMAR

Een exe-fixer is een tool (programma) als alle programma's niet meer opstarten. Bijna alle programma's starten met als uitgang (extensie) .exe

Als dat beschadigd is kun je een exe-fixer gebruiken, maar in dit geval lijkt me dat niet te werken, helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan