- Lid geworden
- 17 dec 2000
Ik kreeg van mijn moeder de klacht dat ze af en toe tijdens een spelletje een reboot kreeg. Maakte niet uit welk spelletje. Nou is een reboot bij haar niet erg, aangezien ze geen belangrijke dingen doet op die computer, die ze daardoor kwijt zou kunnen raken.
Ik heb met remote control eerst hitman pro gedraaid. En ergens in c:\windows\system32 was ie een cab file aan het scannen en reboote toen. Toen ben ik online gegaan en bij trendmicro gebeurde hetzelfde.
Daarna heb ik systeem opruiming gedaan en hijackthis bekeken. stond niets anders in dan normaal. Nogmaals hitmanpro leverde weer die zelfde reboot bij een cabfile.
stond in i386 volgens mij. de naam van de cab kon ik niet opschrijven, want tijdens haar reboot lag ik er natuurlijk ook uit.
Zijn die cabs noodzakelijk?
Waardoor zouden die spontane reboots kunnen ontstaan?
Zoeken op google maakte me niet echt wijzer.
Ik heb met remote control eerst hitman pro gedraaid. En ergens in c:\windows\system32 was ie een cab file aan het scannen en reboote toen. Toen ben ik online gegaan en bij trendmicro gebeurde hetzelfde.
Daarna heb ik systeem opruiming gedaan en hijackthis bekeken. stond niets anders in dan normaal. Nogmaals hitmanpro leverde weer die zelfde reboot bij een cabfile.
stond in i386 volgens mij. de naam van de cab kon ik niet opschrijven, want tijdens haar reboot lag ik er natuurlijk ook uit.
Zijn die cabs noodzakelijk?
Waardoor zouden die spontane reboots kunnen ontstaan?
Zoeken op google maakte me niet echt wijzer.