computer reboots tijdens virusscan

Status
Niet open voor verdere reacties.
:D:D:D tegen die tijd is de alcohol wel verdampt hoop ik :D

Ben ik weer. Was dit weekeind in Apeldoorn en heb dus even vanalles geprobeerd. Nog een keer in veilige modus online gescand : niets. Na herstart met hitman pro gescand: reboot, daarna weer opgestart in veilige modus en weer hitman pro gestart. Er werd wat gevonden en verwijderd. Ik ben benieuwd :)

En vandaag kreeg ik het bericht dat het weer gebeurde tijdens een spelletje Scrabble. Gewoon: tik uit en reboot. Toen ik het zelf zag was er een BSOD maar niets terug te vinden in de logs :confused: De computer staat ingesteld dat ie bij een fout niet spontaan moet rebooten, maar doet dat blijkbaar wel. Als de computer te warm wordt is ie na een reboot volgens mij binnen een paar minuten wéér zo warm, maar dan kan ie gewoon weer dagen verder zonder problemen.... Dus kan het nauwelijks de temperatuur zijn...Ik snap er niets van.

Alle geniale helpers op vacantie?

Geniaal ben ik niet maar wel benieuwd of je al iets ontdekt hebt.

Nope:) ik zit er nog steeds mee :)

Dat cab file waar je het over had...........zit dat werkelijk in System32 of zit het in system32/huppeldepup?
Anders kunnen we vergelijken. Daar loopt met scannen alles vast.

Wat ik raar vind is het feit dat je pc reboot. Bij mij hield de pc er voor een half uur mee op als hij warm was maar goed ik ben geen expert in de techniek.

die zit daar werkelijk ja :) en omdat de pc uitslaat en een seconde het beroemde BOD heeft getoond en daarna weer opstart is voor mij warmte uitgesloten. Je kan daarna gewoon onder de zelfde omstandigheden doorwerken zonder dat ie weer reboot. Het rare vind ik dat ik niet WIL dat ie reboot. Hij moet gewoon die BOD tonen. maar dat doet ie niet.

Nou, in de mijne zit dat cab niet en ik ben helemaal bij met updates.
Hernoem die cab eens en scan opnieuw. Kan deze je in ieder geval niet dwarsliggen als het al niet de boosdoener is.

Als het de boosdoener is zou ik denken: dat ik daar zelf niet opgekomen ben :D:D:D:D Ik zal het dit weekeind weer eens doen :)

En over die BOD die zie ik te kort om te lezen wat er staat en er is niets in de events te zien...

Nou troost je...........ik weet niet wat je met BOD bedoelt LOL. Het zal een scherm zijn met een foutmelding maar waar staat BOD voor?

Ik laat die S altijd weg omdat ik BS met wat anders associeer.:rolleyes:

het is opgelost denk ik... Ik heb held er eens op af gestuurd en na een uur prutsen heeft hij een instelling van... euhm :o voltage ofzo? veranderd en nu werk het weer goed.

euhm voltage ofzo? veranderd
Oh, dinges.................dat ik daar niet aan gedacht heb!!!:p :D

Kan Held die oplossing hier niet onder zetten?
Leren we er ook nog wat van!

Ik vraag het hem direct :D

AGP voltage setting in bios van 1,5 naar 1,6

probleem opgelost

Nou jaaaaaaaaaa,
Daarvoor moet je echt technisch zijn! ;)
Maar het is handig voor iemand met hetzelfde probleem.
Bedankt Held! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan