Computer reboots willekeurig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, ook niet. Op meerdere fora te zien moet het aan de Psu liggen.
Ik ga een gok wagen, ik ga een nieuwe psu kopen.

Koop wel een A-merk van voldoende vermogen en met 80-plus-certificering, iets uit dit overzichtje...
Een 520 Watt Seasonic of een 550 Watt Coolermaster bijv. zou moeten voldoen.:thumb:

Computer Jake dat zal het zeker doen, en dan heb je zelfs nog wat ruimte over(watts)

Die werkt in Europa als een 80 plus bronze certificaat. Dus dat is zeker een goede.

Super gedaan ook een fijn weekend, ik ben geen moderator maar wou toch even zeggen, als je geen vragen meer hebt, je vraag als opgelost markeren.

Laat het topic maar open, ik heb nog een probleem...

Waarschijnlijk is de moederbord overleden... Vervelend.
Alles aangesloten, werkte fijn maar deed het niet optimaal. Ik was vergeten om een kabel aan te sluiten.
*Pats* Niks gaat meer aan.. Andere voeding aangesloten maar doet het nog steeds niet.

Misschien verkeerd aangesloten? Maar die kans is klein.
Ik heb nu een ASRock FM2A58M-VG3+ R2.0. Welke kan ik daarvoor in de plaats hebben? (liefst met usb 3.0)
En mijn grootste vraag, zal de CPU het nog doen?

Edit: Voor de mensen die het zich afvragen.. Ja, pechvogel is mijn 2e naam. *Lacht als een boer met kiespijn*

Laatst bewerkt:
Ik koop wel gewoon dezelfde moederbord.
Even terugkomen op de CPU, denkt je dat die nog functioneert?

Laatst bewerkt:
Geen flauw idee, glazen bol heb ik niet en ik heb geen idee hoe en wat er gebeurd is toen het mis ging....
Dat is de gok die je neemt.
Wat je wel kunt doen is de cpu eruit halen en meenemen naar een lokale computerwinkel en vragen of zijn hem kunnen testen op een moederbord.
Als hij daar in elk geval opstart is de kans klein dat de cpu beschadigd is.

Ik heb goed en slecht nieuws.

Goed nieuws:
Ik heb een betere moederbord er in laten zetten door de computerwinkel, een MSI A68HM-E33 V2. Ook een CoolerMaster G650M.

Slecht nieuws:
Videokaart is overleden... Hoe? Geen idee...
Gelukkig zit er nog garantie op, samen met het moederbord. Misschien kan ik het combineren en een betere videokaart in laten zetten.

Of het willekeurig opstart probleem opgelost is? Waarschijnlijk wel. Stay tuned!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan