Wie kan mij helpen??
Ik zelf heb niet veel verstand van computers. Ik heb ruim een half jaar geleden een fujitsu-siemens computer gekocht. Hij deed het prima tot een maand geleden. Hield er in een keer mee op. Ik had geen revovery dvd gemaakt dus terug naar de winkel. Uiteindelijk bleek er de harde schijf stuk en is de computer opgestuurd en hardeschijf verrvangen. Er werd mij aangeraden alsnog een revory dvd te maken. Dus ik ben dat aan het proberen en heb het boekje met de handleiding er bijgepakt.
Ik druk netjes tijdens het opstarten op f8 en krijg dan idd het scherm met de geavanceerde opstart opties. Volgens het boekje zou de functie "computer repareren" moeten worden getoond alleen deze staat er bij mijn niet bij.
de mogelijkheden die op het scherm staan zijn
veilige modus
veilige modus met netwerkmogelijkheden
veilige modus met opdrachtpromt
logboekregistratie van opstarten inschakelen
video met lage resolutie inschakelen
laats bekende juiste configuratie
modus actve directory herstellen
foutopsporingsmodus
automatisch opnieuw opstarten na systeemfout uitschakelen
uitschakelen van stuurprogrammahandtekening bekrachtigen
windows normaal starten
Meer mogelijkheden staan er niet tussen..... ook niet als ik met de pijltjes naar boven of benenden ga.
Iemand enig idee waar ik computer repareren kan vinden of welke van de bovenstaande mogelijkheden dan zou moeten hebben?
Groetjes
Niekje
Ik zelf heb niet veel verstand van computers. Ik heb ruim een half jaar geleden een fujitsu-siemens computer gekocht. Hij deed het prima tot een maand geleden. Hield er in een keer mee op. Ik had geen revovery dvd gemaakt dus terug naar de winkel. Uiteindelijk bleek er de harde schijf stuk en is de computer opgestuurd en hardeschijf verrvangen. Er werd mij aangeraden alsnog een revory dvd te maken. Dus ik ben dat aan het proberen en heb het boekje met de handleiding er bijgepakt.
Ik druk netjes tijdens het opstarten op f8 en krijg dan idd het scherm met de geavanceerde opstart opties. Volgens het boekje zou de functie "computer repareren" moeten worden getoond alleen deze staat er bij mijn niet bij.
de mogelijkheden die op het scherm staan zijn
veilige modus
veilige modus met netwerkmogelijkheden
veilige modus met opdrachtpromt
logboekregistratie van opstarten inschakelen
video met lage resolutie inschakelen
laats bekende juiste configuratie
modus actve directory herstellen
foutopsporingsmodus
automatisch opnieuw opstarten na systeemfout uitschakelen
uitschakelen van stuurprogrammahandtekening bekrachtigen
windows normaal starten
Meer mogelijkheden staan er niet tussen..... ook niet als ik met de pijltjes naar boven of benenden ga.
Iemand enig idee waar ik computer repareren kan vinden of welke van de bovenstaande mogelijkheden dan zou moeten hebben?
Groetjes
Niekje