computer reset zichzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

scirocco92

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2002
Hallo geleerden,

Ik heb een probleem met mn computer. Eigenlijk vanaf het begin kwam het wel eens voor dat de computer spontaan opnieuw opstartte, of een poging deed. Had zoiets van kan gebeuren. Nu is het sinds twee weken om de haverklap raak. Ik ben er wel achter dat dit gebeurd als ik newsleecher of grabit aanheb staan. Speel ik nu een redelijk zwaar spel bv battlefield2 of need for speed carbon is er niks aan de hand. Maar ga ik downloaden komt het gedonder.
Ik heb alwel heel veel zitten kijken hier op het forum en dus ook die automatische herstart uitgeschakeld. Nu heb ik de melding: Bug code usb driver.
Dan een heel verhaal.
met wat codes op het laatst: stop 0x000000FE (0c00000005, 0x85B140E0. 0x10397001, 0x85c67890)
Ik hoop dat een van jullie hier iets mee kan.

PS mn temparaturen lijken me wel in orden CPU zit op 58graden, mn schijf op 48

Dank u wel voor de snelle reaktie. Ik heb de link bekeken, maar snap eigenlijk niet goed wat er bedoeld wordt. Er zou een conflict zijn met mn usb poorten of drivers?!
Ik heb service pack2 er al opstaan(standaard vanaf fabriek). Is het dan een idee om het hele zooitje er vanaf te gooien en windows weer opnieuw te installeren. Of in mijn geval de recovery disk gebruiken?Ik heb namelijk zo'n voorgeinstalleerde versie van windows.

Hoi,

Ik heb waarschijnlijk het probleem gevonden. Ik heb 2 weken geleden een nieuw besturings prog. gedownload voor mn videokaart. Als ik nu in hardware profielen kijk staat er namelijk 2x ati9600 series. Alleen geeft die niet aan dat er een conflict is. Ik heb nu alle twee de ati's uitgeschakeld en ben weer bezig met grabit. Ik vindt het alleen wel raar als dat t is, want waarom knalt ie mn oc dan niet uit tijdens het spelen van games en wel met een prog om iets te downloaden. Ik hou jullie ff op de hoogte. In ieder geval bedankt voor jullie hulp

Hoi,

Ik heb waarschijnlijk het probleem gevonden. Ik heb 2 weken geleden een nieuw besturings prog. gedownload voor mn videokaart. Als ik nu in hardware profielen kijk staat er namelijk 2x ati9600 series. Alleen geeft die niet aan dat er een conflict is. Ik heb nu alle twee de ati's uitgeschakeld en ben weer bezig met grabit. Ik vindt het alleen wel raar als dat t is, want waarom knalt ie mn oc dan niet uit tijdens het spelen van games en wel met een prog om iets te downloaden. Ik hou jullie ff op de hoogte. In ieder geval bedankt voor jullie hulp

Nou dat was het dus ook niet:evil: Zou het dan toch mn geheugen kunnen zijn, die heb ik er ook laatst bij geprikt.Ik heb het prog memtest er a overheen gelaten en die kon niks vinden. Ik zit er hard aan te denken om mn schijven te formateren

Weer een stapje verder. Een geheugen bankje zat er niet helemaal lekker in. Hij staat weer te downloaden nu. Voorlopig al 20 minuten zonder problemen.:thumb:

Hoi,

Je zou alle twee programma's van ati in hardware kunnen verwijderen en dan opnieuw installeren.

Nou daar zijn we weer. Heeft dus ook niet gewerkt. Maar als ik het goed begrijp, is het een fout in de software en niet de hardware. Kan ik dat ook echt uitsluiten? Want dan gooi ik m vd week helemaal leeg. Maar dan moet ik daar weer ff wat over weten, maar dat komt dan wel weer?!

Ik heb net ff alle usb dingen eraf gegooid en mn comp opnieuw opgestart. Hij heeft alles weer netjes geinstaleerd. Ik heb ook ff een everest rapport aangemaakt, zegt mij allemaal niet heel veel. maar misschien dat een van jullie er wat uit kan halen. Wat mij trouwens ook te binnenschiet, kan het niet aan mn modem liggen. dat als die belast wordt hij er de brui aan geeft. Want mn comp draaid eigenlijk super, tot ik vanaf de nieuwsgroepen ga downloaden. De ene keer is t een paar uur dat ie het goed doet maar ik heb t ok wel eens gehad dat ie het na een minuut of zo al begaf.
Mn rapport is alleen te groot voor hier te plaatsen. Misschien dat een van jullie kan aangeven wat ie nodig heeft om een diagnose te kunnen stellen. Dan gooi ik dat er ff op

Ook het opnieuw instaleren van mn usb drivers heeft niet mogen baten. Na 1,5 uur weer een mooi blauw scherm met de foutmelding. Wordt er ondertussen niet echt vrolijk van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan