Computer restart op windows scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deffy

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2005
Berichten
40
Ik heb een vraag me broertjes computer restart bij het laad scherm van windows.Hij heeft geprobeerd om windows opnieuw te installeren maar dat lukt om een rare reden niet. Kan iemand mij helpen?:)

Alvast bedankt

Deffy
 
als hij herstart is dit door een bluescreen die er op komt, dit kan door een corrupt stuurprogramma zijn, meerdere virusscanners op je pc ... gaande tot een defecte harde schijf of doorgebrande condensators op het moederbord.

ik neem aan dat het windows XP is ...

probeer in veilige modus te gaan door op F8 te drukken net voor het windows XP logo verschijnt met het bewegende streepje.

als hij dan nog opnieuw opstart moet je dit proberen : enkel mogelijk bij SP2 (en sommige SP1's-reden onbekend) bij diezelfde F8 toepassing kan je kiezen om het automatisch opnieuw opstarten bij een systeemfout uit te schakelen, gebruik die optie eens en post hier dan de melding die je krijgt

- als je nog steeds geen melding krijgt:

maak je de kast even open en bekijk al de componenten eens goed, er zitten zo precies van die "batterijtjes"(cylinders) op met een zilveren bovenkant - als er daar een of meerdere bol van staan, is dit de oorzaak. enige oplossing hiervoor = nieuw moederbord; en best ook de voeding vervangen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan