Hallooijtjes
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 21 sep 2011
Ik heb een computer en sinds kort een tablet ernaast. Probleem is dat de computer aan moet staan om het wireless netwerk te activeren. (Dell Truemobile 2300 router). De tablet ziet het wireless wel, maar kan er niks mee zolang de computer niet aanstaat.
De router heeft 3 lampjes. Power en Internet branden altijd. Wireless alleen als de computer aanstaat. De router is verbonden aan de modem vd internet-provider.
Wat ik dus graag wil is dat de wireless altijd aan blijft zodat ik altijd makkelijk met de tablet direct kan internetten zonder dat de computer aan moet. Dus de modem moet de router zien als degene die internet nodig heeft, niet de computer erachter.
Wie heeft een goede raad voor mij?
Alvast bedankt,
Groeten Dennis
De router heeft 3 lampjes. Power en Internet branden altijd. Wireless alleen als de computer aanstaat. De router is verbonden aan de modem vd internet-provider.
Wat ik dus graag wil is dat de wireless altijd aan blijft zodat ik altijd makkelijk met de tablet direct kan internetten zonder dat de computer aan moet. Dus de modem moet de router zien als degene die internet nodig heeft, niet de computer erachter.
Wie heeft een goede raad voor mij?
Alvast bedankt,
Groeten Dennis