Computer slaat niets op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick990

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2014
Berichten
5
Hallo,

Ik heb een oude windows xp computer die echt super goed werkt en ik ben daarom niet van plan om het weg te zetten. Maar nu slaat mijn pc niets op. Als ik mijn computer opstart, dan gaat alles goed. Als ik iets download, gaat ook alles goed, en alle gedownloade bestanden die zijn er dan. Maar als ik mijn computer opnieuw opstart, dan is alles weer weg. Zal ik een externe harde schijf moeten nemen of moet ik iets anders doen?

Alvast bedankt.
 
probeer eerst of hij wel bestanden op een usb stick kan opslaan als dat lukt zou het ook bij een externe harde schijf moeten lukken
 
Ik kan wel bestanden op mijn usb zetten, maar ik kan de usb niet formatteren.
 
Waarom wil je de usb formatteren? en in welk type wil je formatteren?
 
Ik dacht dat als je de usb formatteert, dat het dan zo'n standaard ding is waar je mee kunt opslaan ofzoiets.
 
Moet je een externe harde schijf ook formatteren? En kan iemand van jullie me uitleggen wat formatteren is? Ik snap echt bijna niets vn computers.
 
Formatteren is het leeg maken van een hardeschijf/ usb stick oftewel alle data wordt gewist van de schijf
Bij een externe hardeschijf ligt het eraan welke je koopt sommige moest ik zelf formatteren en bij andere was het al kant en klaar maar als je moet formatteren kan je dat dan altijd doen op iemand anders zijn pc
 
Laatst bewerkt:
Oh, oke. Maar als ik een externe harde schijf neem, zal het dan ook zo'n standaard schijf zijn. Bijv: Als ik iets download, dat het gelijk naar mijn externe schijf gaat. En dat ik niet steeds mijn bestanden naar mijn schijf moet schuiven.
 
Een "super goede computer' die niks opslaat?????
Ben ik nu ... of ben jij nu... :eek:
PS:
Misschien is de pc wel besmet? Of is er RAM stuk (memtest86 gebruiken).
 
Oh, oke. Maar als ik een externe harde schijf neem, zal het dan ook zo'n standaard schijf zijn. Bijv: Als ik iets download, dat het gelijk naar mijn externe schijf gaat. En dat ik niet steeds mijn bestanden naar mijn schijf moet schuiven.

Volgens mij gaat dat na een paar keer automatisch je moet een paar keer aangeven waar je het wilt opslaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan