Computer sluit af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superlam

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Berichten
5
Hallo
elke keer als ik mijn computer heb opgestart krijg ik de foutmelding dat services.exe niet goed werkt. Als ik dan op niet verzenden druk krijg ik een scherm van NT AUTHORITY/SYSTEM en dan sluit die binnen een minuut weer af. Weet iemand miscchien wat ik hier aan kan doen en hoe dit komt?

Gr
 
C:\DOCUME~1\*****~1\LOCALS~1\Temp\WER07bb.dir00\services.exe.mdmp
C:\DOCUME~1\*****~1\LOCALS~1\Temp\WER07bb.dir00\appcompat.txt

szAppName : services.exe szAppVer : 5.1.2600.2180
szModName : services.exe szModVer : 5.1.2600.2180 offset : 00008e40

dit is wat ik krijg er staat: In services.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
 
heeft hier iemand iets op ik heb geprobeerd wat jasper zei mar dat werkte niet het is denk ik gene virus want heb alle virus scans die er zijn er over laten gaan en nog heb ik het
 
Een oplossing weet ik niet, maar voor dat afsluiten kan ik wel een simpele oplossing geven.
Als dat aftellen verschijnt, kun je het volgende doen. (misschien weet je het al:confused: )
1) Start
2) Uitvoeren
3) Typ: "shutdown -a"
4) Druk op OK
Nu is als het goed is het venster weg, als het niet werkt, probeer "shutdown /a"

Natuurlijk zonder aanhalingstekens (")

Groeten en succes ermee,
Mathijs
 
Een oplossing weet ik niet, maar voor dat afsluiten kan ik wel een simpele oplossing geven.
Als dat aftellen verschijnt, kun je het volgende doen. (misschien weet je het al:confused: )
1) Start
2) Uitvoeren
3) Typ: "shutdown -a"
4) Druk op OK
Nu is als het goed is het venster weg, als het niet werkt, probeer "shutdown /a"

Natuurlijk zonder aanhalingstekens (")

Groeten en succes ermee,
Mathijs
ja bedankt maar deze wist ik al toch bedankt voor de moeite :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan