computer sluit te snel af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan de Ruyter

Verenigingslid
Lid geworden
22 okt 2000
Berichten
152
Jawel, de vraag is mijn computer sluit te snel af, tijdens het afsluiten worden er schermen getoont van explorer reageert niet, na een paar seconden sluit de computer wel gewoon goed af, maar deze scheremen horen niet te komen.

De computer is net opnieuw geinstalleerd, wat ik wel gedaan heb is tune up 2009 geinstalleerd en deze gaf aan dat er bepaalde zaken versneld konden worden, daar heb ik ja op ge antwoord, ik weet niet of dit nu de veroorzaker is van deze snelle afsluiting maar wie weet.

Heeft iemand een idee, waar ik naar kan kijken.
 
Zelf heb ik zeer slechte ervaringen met programma's die min of meer ongecontroleeerd "tunen" CCleaner is tot nu toe voor mij de enige opruimer van allerlei tijdelijke bestanden en register.
Kun je jouw systeem herstellen naar een punt vóór TuneUp ?
 
Zelf heb ik zeer slechte ervaringen met programma's die min of meer ongecontroleeerd "tunen" CCleaner is tot nu toe voor mij de enige opruimer van allerlei tijdelijke bestanden en register.
Kun je jouw systeem herstellen naar een punt vóór TuneUp ?

Nee dat kan ik niet direct vinden, ik zie wel diverse instelling terug naar standaard waarde, die zal ik even gaan testen, dan hoor je dat even , bedankt voor de suggestie
 
Ben je op de hoogte van de routine Systeemherstel ? Ik meen uit je reactie te moeten concluderen van niet.
Alle Programma's - Bureau-accessoires - Systeemwerkset - Systeemherstel - Een eerdere status van deze computer herstellen enz.
 
Nee dat kan ik niet direct vinden, ik zie wel diverse instelling terug naar standaard waarde, die zal ik even gaan testen, dan hoor je dat even , bedankt voor de suggestie

Alles in Tune Up 2009 weer terug gezet naar standaard waarde en gelukkig het probleem is over, toch blijf ik het vreemd vinden ik werk enige jaren met tune up en heb nog niet eerder problemen ondervonden, schijnbaar is de nieuwe versie iets te voorbarig geweest.

:thumb:
 
Ben je op de hoogte van de routine Systeemherstel ? Ik meen uit je reactie te moeten concluderen van niet.
Alle Programma's - Bureau-accessoires - Systeemwerkset - Systeemherstel - Een eerdere status van deze computer herstellen enz.

Nee systeemherstel is mij bekend, maar dat was nog even een te grote ingreep.
Zat gewoon even vast in mijn denkpatroon, omdat tune up nooit eerder problemen had vertoont, om eerlijk te zijn dacht ik niet dat het aan dit programma zou leggen, zo zie je maar soms is de oplossing heel simpel;)
 
Alles in Tune Up 2009 weer terug gezet naar standaard waarde en gelukkig het probleem is over, toch blijf ik het vreemd vinden ik werk enige jaren met tune up en heb nog niet eerder problemen ondervonden, schijnbaar is de nieuwe versie iets te voorbarig geweest.

:thumb:

Prima,
Wil je nu ook deze vraag als "Opgelost" markeren ? (rechts-onder)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan