Computer staakt na windows opstart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

pokerface87

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2007
Berichten
15
Beste Mensen,

Ik heb sinds vandaag een probleem bij het opstarten van mijn pc. Iedereen kent het Microsoft XP scherm wel na het opstarten, zie je zo'n balkje door je beeld lopen. Daarna is het beeld even zwart en ontvang ik een blauw scherm 1 a 2 seconden lang. De computer start weer opnieuw op en het probleem blijft zich herhalen. Ik heb de code wel genoteerd misschien kunnen jullie er wat mee?!
Code : ***stop 0x00000007e (0xc0000005), (0x80535d23), (0xf7a5367c), (0xf7a53378)

Hoop dat iemand mij kan helpen:rolleyes:

P.s. Ik heb alle manieren al geprobeerd, windows normaal starten, in veilige modus etc. Maar niets werkt
 
Laatst bewerkt:
Zover ik bij Microsoft (klik) kan zien, lijkt het een hardware of driver probleem.
Heb je onlangs hardware gewijzigd?
Wanneer is dit probleem ontstaan?
 
Zover ik bij Microsoft (klik) kan zien, lijkt het een hardware of driver probleem.
Heb je onlangs hardware gewijzigd?
Wanneer is dit probleem ontstaan?

Dit probleem is vandaag onstaan. Had wel malware op m'n computer dat wilde ik verwijderen en toen opeens dat blauwe scherm. Malware was zo'n windows defender bestandje.
 
Dat gaat niet lukken omdat ik niet in windows kan komen:thumb:.
Gaat wel lukken.:) Je moet namelijk de pc met de software laten opstarten. Deze begint voordat de Windows aangesproken wordt met testen.

Starten vanaf Floppy, cd-rom of USB met Memtest86.
 
Mensen bedankt voor jullie hulp!
Ik heb een systeem recovery uitgevoerd waardoor het probleem ook is verholpen.:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan