Silverclone
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 sep 2005
Mijn probleem is: Mijn computer gaat aan, maar hij geeft geen beeld, het lichtje van het beeldscherm knipperd ook. hij geeft ook geen piepje, dat hij verder gaat. maar de ventilator en de voeder gaan wel gewoon aan.. kan iemand mij plz helpen, want ik heb me computer hard nodig voor me opleiding!
Groeten.
p.s Hieronder het verhaal voordat hij het niet meer deed.
Ik heb een brander gekregen. die heb ik geinstalleerd, de cd-brander eruit gehaald, en de dvd brander op die plaats gedaan.
Maar toen zag ik dat alles onder stof zat, dus heb ik even de stofzuiger gepakt en op de zachtste stand voorzichtig gestofzuigt. maar ik probeerde, volgens mij de prossesor, (hij had een grote ventilator, en zit op het moederbord.) eraf te halen want die zat ook helemaal onder stof. En nu doet hij het niet meer.
Groeten.
p.s Hieronder het verhaal voordat hij het niet meer deed.
Ik heb een brander gekregen. die heb ik geinstalleerd, de cd-brander eruit gehaald, en de dvd brander op die plaats gedaan.
Maar toen zag ik dat alles onder stof zat, dus heb ik even de stofzuiger gepakt en op de zachtste stand voorzichtig gestofzuigt. maar ik probeerde, volgens mij de prossesor, (hij had een grote ventilator, en zit op het moederbord.) eraf te halen want die zat ook helemaal onder stof. En nu doet hij het niet meer.
Laatst bewerkt: