computer start niet meer goed op

Status
Niet open voor verdere reacties.

tines13

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Berichten
55
Ik heb een Toshiba laptop. Nog nooit problemen mee gehad.
Sinds vandaag als ik de laptop opstart dan komt de laptop door de bios heen en dan zie je z'n kniperrende cursor. Maar dan blijft de computer hier hangen.
Ik kan ook niet in de bios komen.
De laptop is ook opgeladen.
Iemand enig idee hoe dit kan?

MVG,

Tines
 
Je hebt wel de goede knop voor de bios-setup te pakken? Heb je ook geen cd/dvd of usb-stick in je laptop zitten?
 
Ja ik gebruik wel de goeie knop om in de bios te komen.
ik heb gekeken en er zit geen cd/dvd in en ook geen usb stick of externe hdd ofzo.
 
Heb je al 's met netstroom geprobeerd? Hoe oud is de laptop?
 
En je hebt gister niks 'verkeerds' gedaan? Iets installeren / downloaden?
Probeer eens een recoverydisc te starten, als je die hebt.
 
ja dit heb ik ook al geprobeerd.
de laptop is nog geen jaar oud.
dus ik vind het dan heel raar dat ie niet opstart..
 
nee ik heb niks gedownload of geinstalleerd.
recovery cd ook al geprobeerd, maar dit werkt ook niet :(
 
Als hij nog geen jaar oud is dan heb je dus nog garantie, dan zou ik persoonlijk teruggaan naar de winkel en die 't laten uitzoeken.
 
ik zal wel even naar de site van toshiba bellen en dan zie ik wel wat ze daar zeggen.
want heb de laptop eigenlijk voor school nodig dus mag de laptop eigenlijk niet te lang kwijt hebben.
 
Heb je dan ook niet heel toevallig: Automatic Windows Updates aan staan . . . Ik heb verscheidene laptop opnieuw moeten installeren omdat er een WinUp werd geïnstalleerd en daarna kon ik weer installeren. Ik heb dit welliswaar maar 1 x met Toshiba en 30 x met HP gehad daar niet van :)
 
ik heb de accu er uit gehaald en er opnieuw ingedaan. En nu doet de laptop het weer:D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan