Computer start niet meer goed op ?!!?!?!?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijsje1997

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2011
Berichten
10
Hallo,


ik heb een hp computer en die start niet meer normaal op. als ik zeg windows normaal starten dan begint ie opnieuw en krijg ik weer het zelfde scherm.
kan iemand me helpen ?

groeten van Gijs
 
Geen paniek...dat is niet zo'n bijzondere melding. Komt waarschijnlijk gewoon omdat windows niet netjes afgesloten is.
Kan je wel starten in de veilige modus? Sluit daarna gewoon netjes af, en probleer het opnieuw. Is het probleem daarna opgelost, of is het een terugkerend probleem?

Als het nog niet opgelost is... is het probleem ontstaan na installatie van software of hardware? Is hij flink vastgelopen?
 
Er zijn 5 optie's alles lukt niet :(,
alleen sony vegas was vastgelopen en toen heb ik hem maar uit gezet ?
 
Sony Vegas? Hm... daar kan ie wel lekker op vastlopen ja :)

Verder zoeken... zitten er nog schijven in de DVD drive ofzo? Haal die er eens uit.
Trek eens de stekker uit het systeem, en houdt de pootjes van de stekker even tegen een radiator om aarde te maken. Op die manier raak je eventuele reststroom in het systeem kwijt, wat kan zorgen voor de meest rare problemen. Probeer dan nog eens te starten.
 
Zou je de foutmelding kunnen beschrijven, wat voor tekst?
kan hij iets niet vinden bootmgr of NTLDR bijv?
 
er zit denk ik nog wel een cdtje in maar mijn cd ding wil niet open :(
LOL :p


er zit een gaatje in je "cd-ding", steek daar eens (denk erom, rechtdoor, niet opzij) een uitgevouwen paperclip in. Na ongeveer 1cm druk je die ergens tegenaan. Met een beetje kracht doordrukken, en de lade gaat open.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan