computer start niet meer op 1 lange 3 korte piepjes.....niets meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joss

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Berichten
225
Mijn computer start niet meer op als ik hem aanzet. Op het scherm is niets te zien. Bij het opstarten hoor ik enkele een 4-tal piepjes en verder niets meer. Heb al geprobeerd op te starten met een cd rom maar ook dan hetzelfde verhaal(orginele win xp sp 2 )Ook geprobeerd om na opnieuw resetten/aan en uit zetten via de veilige modus iets te bereiken, maar ook dan veranderd er niets. ( na opnieuw opstarten op de f8 toets of del toets drukken helpt ook niet. Het enige wat ik hoor is een lange en daarna 3 korte piepjes.
Wat ik heb gedaan is AVG scanner gisteravond geinstaleerd, wat kennelijk zonder problemen was verlopen omdat ik hierna normaal gebruik kon maken. Vanmorgen werd de computer ingeschakeld en werd ik geconfronteerd met bovenstaande.
Kan nu even vooruit met een geleende laptop maar wil erg graag geholpen worden.
alvast bedankt voor de reacties!!!!!!

Joss:confused:
 
Was het wel een legale versie van AVG, anders ligt het probleem daar, of iets anders wat je onlangs hebt gedownload/geïnstalleerd.

Greetz
 
Hoi...

kijk je geheugen reepjes eens na...
Bij meerdere reepjes 1 uithalen dan proberen op te starten.
Dan evt de andere.
 
ja gewoon geinstaleerd

Ja geen probleem en verder heb ik niets geinstaleerd.......maar waar het aan zou kunnen liggen weet ik niet .......ik wil graag weten hoe ik verder kom........
 
kom niet verder

ik heb de 1024 ddr2 geheugen strips er uit gehad en 2 keer (wederom) geprobeerd op te starten.....helaas zelfde verhaal !!!:eek:
 
De betekenis van de Bios "piep berichten" verschilt helaas per fabrikant...
Bij sommige Asus moederborden bijvoorbeeld betekent deze beep code dat geen VGA werd gedetecteerd... (geen videokaart)...
Mocht je nog een oud videokaartje hebben liggen, stop dat er dan, bij wijze van experiment, even in...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan