Computer start niet meer op en blijft opnieuw laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdruwe

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2012
Berichten
7
Momenteel wil mijn computer niet meer opstarten.
Bij het aanzetten krijg ik de keuze tussen normaal opstarten of de computer laten controleren. Als ik voor de 1e keuze kies dan blijft hij dit herhalen. Als ik voor de 2e keuze kies dan krijg ik de vraag of ik naar een herstelpunt wil, als ik ja kies dan blijft hij dit ook herhalen en is hij ongeveer een uur bezig met controleren van de schijf om vervolgen niets te doen, als ik nee kies dan gebeurt er niets.
Ik was gewoon aan het werk en ineens bevroor het scherm en kon ik niets meer doen.

Ik kan nog wel in de veilige modus opstarten overigens, maar ik heb geen idee waar het aan zou kunnen liggen.
Ik voeg een paar screenshots bij met wat ik te zien krijg.

Wie weet raad?
Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • 20140603_203017.jpg
    20140603_203017.jpg
    105,3 KB · Weergaven: 57
  • 20140603_230133.jpg
    20140603_230133.jpg
    99 KB · Weergaven: 57
  • 20140603_230144.jpg
    20140603_230144.jpg
    82,5 KB · Weergaven: 50
:confused: Misschien vergis ik me weet echter niet, maar die middelste screenshot lijkt te op een kapotte video-kaart te duiden ?? :(
 
daar zat ik ook aan te denken, het laatste screenshot geeft ook een hele rare achtergrond, maar ik weet het ook niet zeker hoor
 
:confused: Ik had kort geleden bijna dezelfde probleem, tijdens opstarten ik zag ook zoiets maar zeer veel verschillende kleuren door mekaar en rare vormen van letters enz... nadat heeft kaart ongv. uurtje of twee nog gewerkt,
volgende dag heb gekocht nieuwe video-kaart en, net zoals niets aan de hand was, gelijk deed alles als een speer ...:D
 
was idd de videokaart. Nieuwe geplaatst en hij loopt weer als een zonnetje.
Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan