Computer start niet meer op : VERIFYING DMI pool data

Status
Niet open voor verdere reacties.

sdehaas

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2008
Berichten
44
Hallo,

Mijn PC wilt niet meer op starten en blijft staan bij de boot op verifying DMI pool data.

ik probeer even zo specifiek mogelijk zijn over wat ik heb en wat er gebeurd:

-Ik heb een dual boot (triple boot weet ik hoe het heet met 3 OS) met vista, windows xp en windows 7.
-Sata HDD 500 GB

als hij opstart verloopt alles normaal. alles gaat aan en het lampje aan de voorkant van de HDD brand... maar stopt wanneer hij aankomt bij verifying DMI pool DAta komt.

dit gebeurde nadat ik een programmaatje wilde uitvoeren die ik had gedownload en de pcmoest herstarten.

ik denk zelf aan of een virus, of dat er iets mis is tussen de boot van de 3 OS waardoor hij het niet meer goed kan lezen en dus niet verder kan/OS kan opstarten.

ik heb geprobeerd met de instalatie CD van XP opnieuw te instaleren en de partities te verwijderen, maar nadat hij alle bestanden heeft geladen krijg ik een foutmelding dat de setup moet worden afgesloten ivm met een fout. en dat ik moet scannen op virussen blablabla.

wat kan ik nu doen? ik heb op helpmij als soortgelijke problemen gevonden en geprobeerd wat er stond maar dat hielp niet.

???iemand???

Groetjes Sander
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan