Computer start niet meer op [XP]

Status
Niet open voor verdere reacties.

danebat

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2009
Beste help mij leden,

Ik zat laatst een beetje te spele met mijn oude computer en toen had ik een paar verdachte processen uitgeschakeld en een paar reg keys uit de startup key gehaald, na 5 minuten ging de computer uit het niet zomaar afsluiten en sindsdien als ik hem opnieuw opstart krijg ik een zwart scherm mem veilige modus etc, het maak niet uit welke ik kies want als ik er 1 kies gaat hij vanzelf restarten en kom ik dus weer bij dat menu.

Systemrestore (die denk ik niet gaat helpen) of windows repair.

Het is ook niet slim op registry keys te verwijderen en verdachte processen te killen als je niet 100% weet waar je mee bezig bent.

Systemrestore (die denk ik niet gaat helpen) of windows repair.

Het is ook niet slim op registry keys te verwijderen en verdachte processen te killen als je niet 100% weet waar je mee bezig bent.

ja dat weet ik :P was ook stom van mezelf maar t was een oude computer enzo dus agja, en nu moet ik m weer reparere :(, ik weet opzich wel wat van computers af en ik vond die processen dus ook verdacht maargoed, ik kan windows repair doen via CD maar wat als ik die CD niet heb?

Zijn er nog andere manieren dan met de windows CD repair te doen?

Zijn er nog andere manieren dan met de windows CD repair te doen?

Ik zeg even heel brutaal: Nee, of je moet uren willen troubleshooten. Wat is er trouwens mis met windows repair? Je verliest geen data.

Ik zeg even heel brutaal: Nee, of je moet uren willen troubleshooten. Wat is er trouwens mis met windows repair? Je verliest geen data.

Nou het probleem is namelijk dat ik die CD misschien niet meer heb :$:P (of ik moet m ff zoeke)

Dan kanje altijd nog downloaden via *knip*...

Luuknl, dat zag ik! Foei :D

Ik denk inderdaad dat de snelste oplossing is om die herstel cd even op te zoeken....

Marco4

Ja klopt zoeken is ook wel makkelijk. En misschien hebben je buren er nog toevallig eentje? Of ene kennis ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan