Computer start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

geja1512

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2005
Help!!!
Mijn computer hield er plotseling mee op. Bij het opstarten draait de fan van de processor 1 slag en doet verder niets meer. De voeding heb ik vervangen en probleem blijft het zelfde. Kent iemand dit probleem?

Je fan's even schoonmaken. Zit er denk ik te veel stof in. Kijk of die dan wel verder draait bij het opstarten.!

Dankje,
ik heb de gehele comp. schoongemaakt, maar nog geen reaktie:rolleyes:

Als je de fan er af haalt, zie je er dan geen stickertje op met een dopje er onder?
Als je dat dopje loshaalt, kan je een beetje naaimachineolie of teflonspray er in spuiten, dopje terugplaatsen en plakkertje er overheen doen (wel eerst goed alle smeermiddelen van de buitenkant verwijderen)

:( het ligt volgens mij niet aan de fan. Er is verder totaal geen reaktie; ook geen piepje of zo.
De HD heb ik getest en daar ligt het probleem ook niet.
Ik vermoed nu dat er iets met het board is.

Probeer eens een andere videokaart, had ik laatst ook... totaal niks, nada, nul, nieuwe videokaart er in en probleem opgelost... (wel eerst ff een oudje proberen voor je een nieuwe koopt en het daar niet aan blijkt te liggen)

klinkt volgens mij, omdat ik hetzelfde probleem heb gehad, dat er kortsluiting word gemaakt met het moederbord, en dus geeft hij maar niks meer aan,
Kijk eens of je moederbord of afstandhoudertjes zitten,
Hoop dat ik je verder heb gehoplen,
Met vriendelijke groet,
Rick van Rijn

De vga kaart was defekt. Na vervanging deed hij het weer. Nogmaals bedankt.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan