Mijn computer start niet meer op. hij blijft "hangen" in zijn opstart ritueel, normaal gaat namelijk mijn cpu koeler eerst hard draaien en gaat snel erna gewoon op een normaal niveua verder, maar nu blijft hij hard draaien, ook krijg ik helemaal geen beeld. ik heb vanalles geprobeerd: hdd eruit, geheugen eruit/verwisselen, overige hardware er uit. niks mocht baten, ik heb heel wat keren geprobeert opnieuw op te starten, maar bijna altijd het zelfde probleem, 1 enkele keer kreeg ik een piep van mn bios die niet ophield, ik kon nergens deze code terugvinden (heb een phoenix bios). daarnaast heb ik 1 keer gehad dat hij iets verder kwam, ik kreeg beeld maar toen lieptie weer vast.
hoe het kwam:
ik was lekker bezig in word, verslag maken, en toen liep word vast (heb word 2007 beta), naja niet zo'n groot probleem, ik start hem opnieuw op, toen bleeftie hangen, ik nog een keer opstarten en toen dee hij het wel weer. ik gewoon weer verder met word maar na niet al te lang bleef hij weer hangen, ik weer opstarten weer hetzelfde probleem. ik dus maar word 2007 opnieuw geinstalleerd, en weer kreeg ik hetzelfde. toen wou ik hem terug zetten naar een recovery punt van mn systeem, maar toen ben ik op het punt wat ik hierboven beschreven heb beland.
kan iemand mij misschien helpen, ik weet nu totaal niet meer wat er kan zijn en wat ik nog kan proberen
hoe het kwam:
ik was lekker bezig in word, verslag maken, en toen liep word vast (heb word 2007 beta), naja niet zo'n groot probleem, ik start hem opnieuw op, toen bleeftie hangen, ik nog een keer opstarten en toen dee hij het wel weer. ik gewoon weer verder met word maar na niet al te lang bleef hij weer hangen, ik weer opstarten weer hetzelfde probleem. ik dus maar word 2007 opnieuw geinstalleerd, en weer kreeg ik hetzelfde. toen wou ik hem terug zetten naar een recovery punt van mn systeem, maar toen ben ik op het punt wat ik hierboven beschreven heb beland.
kan iemand mij misschien helpen, ik weet nu totaal niet meer wat er kan zijn en wat ik nog kan proberen