Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn tal van soorten recovery cd's,het ene mek PC doet het zus en een andere weer zo.Ja ik heb zelf andere partities aangemaakt. Ik zat te denken is het niet mogelijk om via BART PE al me data op een externe harde schijf te gooien. Dan moet die externe harde schijf dus alleen nog maar geinstalleerd worden.
Ik weet dat de cd niet opstart,maar het ging mij er om zeker te weten waar die i386 map stond.Het kon namelijk ook zo zijn,dat de recovery cd de bestanden van een "verborgen" partitie van de hardeschijf moest halen en dan was je de klos na een format!De i386 map staat idd op de Medion product recovery cd-rom met windows xp home edition sp2, al wil ik hier wel bij zeggen dat ik dit al geprobeerd heb zoals beschreven in het 1e topicbericht.
Ok,een 2e schijf erbij,data overzetten en dan de schijf formateren.
Probeer of je dat via de BartPE cd voorelkaar kunt krijgen via "Run".
WelcomeOke, heb hem aan de praat. Ben nu bezig met files te kopieren....
Wilde hierbij wanderer nog even bedanken voor de gedane moeite en de service.
1.Heb je hier BartPE voor gebruikt?Externe harde schijf, data erop gezet
2.Hoe heb je dit precies gedaan?Dat andere forumlid kan n.l. net als jij,van geen enkele XP cd opstarten om in de herstelconsole te komen.en in dos format gedaan...
Ik vrees dat we daar nooit achter zullen komen,dat is het vervelende van dit soort storingen.Wat ik wel wil weten is hoe dit probleem ontstaan is!
A43 File Manager denk ik.Ben even de naam van dat programmatje kwijt
Dit is wat ik wilde weten..Format ook via BartPE.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.