computer start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

djsurgeles

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2004
hallo mijn computer heb ik gister schoongemaakt en waarschijnlijk een belangrijke file gedeleted en nu start ie niet meer op alleen ik kom nog wel in de bios en f8 lukt ook nog maar daarna start ie telkens opnieuw op net of ie blijft hangen
wie oo wie kan me helpen?:thumb:

Jazeker,even setup draaien,is een uurtje werk,en heb alles weer terug!

comp start niet meer

ok maar ik hele balngrijke dingen op me computter en ik wil alleen dat me comp weer gemaakt word wat moet ik dan doen als ik de windows cd erin heb gedaan?

nou ik heb de windows cd erin gedaan maar niets helpt of weet iemand een truuc ofzoo waarmee ik me pc normaal weer kan laten opstarten er staan belangrijke dingen op!
kijk als ik bijvoorbeeld iets gedaan heb met de windows cd dan start ie opeens weer op hij vertikt t om verder te komen dan het beging windows start dus gewoon niet!
wie oo wie?:confused:

En als je via F8 opstart,en De latst bekend goed werken,of Bij Systeem crash opstarten iets van die strekking

Probeer eens

Wat je nog kan proberen is XP in een andere partitie te instaleren, dan blijven je documenten op de oude patitie gewoon in tact, ervanuit gaande dat dit de voor jou belangrijke dingen zijn, programma's moet je altijd opnieuw installeren.

Succes,

Peter

als ik nu me windows cd erin doe dan start ie op en dan zegt ie het volgende

er is een probleem gevonden windows is afgesloten om schade te voorkomen

session_3inittialization_failed

als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet,moet u de computer opnieuw opstarten ,als dit scherm nogmaals weergegeven,kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren
(dit scherm heb ik dus al vaker gezien)
controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze is geinstaleert.
is dit een nieuwe instalatie vraag dan de leverrancier of er nieuwe updates zijn die u nodig heb

als de problemen zich blijfen voordoen,dient u alle nieuwe hardware en software te verwijderen of uit te schakelen schakel bios-geheugenopties zoals caching of het maken van scaduwkopieen uit

als u voor het verwijderen of uitschakelen van onderdelen de veilige modus moet gebruiken diient u u de comp opnieuw op te startenmop f8 drukken om de geavanceerde opstartopties te selecteren en vervolgens de veilige modus kiezen

technische informatie
stop': 0x0000006f nou word t echt moeilijk haha wie oo wie

comp start niet meer

en bandit dat doet ie ook niet indie modussen jmmrgenoeg bedankt!:thumb:

nou de kabel is in orde en dat in die keys kom ik niet in zoals ik al zei hij laad geen windows meer

verwissel anders de ide kabel, je kan aan de buitenkant namelijk niet zien of hij goed is, een draadbreukje is zo gemaakt.
De storing lijkt namelijk veel op een defecte kabel.

comp start niet meer

nou ik heb dus opnieuw windows xp er op gezet maar nu blijft ie weer hangen in het bureaublad hij geeft alleen de achtergron weer en niet eens een start of pictogrammen
hoe kan ik dit weer herstellen zo dat ie windows gewoon goed opstart en hijs ook veel trager dan normaal dat valt wel op
succes!haha

op welke partitie staan die ( voor jou) belangrijke bestanden?
en leg eens uit hoe je windows opnieuw hebt geinstalleerd

nou ik heb t zo gedaan dat windows er op is gezet in c en wel zodat de bestanden erop bleven dus nu staat er een nieuwe windows op

Hi,

Ik heb een soortgelijk probleem aan de hand gehad en heb de recovery cd van Windows gebruikt. Mijn C schijf was daarna leeg maar alles wat op de D-schijf stond,stond er gelukkig nog op!!!
't Valt te proberen,

Conpom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan