computer start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

jsvdh

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2010
Berichten
11
Ik heb een groot probleem. Als ik mijn laptop opstart krijg ik of voordat ik aanmeld een bsod of meteen nadat ik mijn wachtwoord heb ingevoerd. Het gaat meestal op een Driver irql not less or equal bsod, of een met alleen een foutcode als 0x00...d1 of 1e. De eerste keer sloot mijn computer af toen ik probeerde driver genius te verwijderen. Het kan ook zijn dat het spyware is of iets dergelijks maar ik kan nu niet eens mn laptop meer opstarten. Het gaat om windows 7.
Ik heb al systeemherstel, opstarten met laatste configuratie, veilige modus, opstartherstel alles wat ik zelf weet gedaan. Wat moet ik doen???
De bestanden die de crash veroorzaken zijn volgens het bsod iastor.sys en ntfs.sys.
 
Hoi,
download HirensBootCd brandt na uitpakken het Iso-bestand op cd met de bijgeleverde software en start op van cd,kies in het keuzescherm Windows Mini Xp en kijk of je kunt ontdekken wat er aan de hand is. De mogelijkheden v.d. cd zijn legio. Middels de cd kun je voor meerdere herstelpunten kiezen (indien aanwezig).
iastore.sys is gerelateerd aan Intel Raid Controller,Intel Matrix Storage Manager enz. het heeft iig met de opslagcontroller te maken dan weet je ong. in welke richting je moet zoeken.
Je hebt geprobeerd Driver Genius te deïnstalleren dat kan mogelijk de oorzaak zijn van je probleem,in het verleden gemaakte wijzigingen/updates zijn wellicht ongedaan gemaakt met de halve/mislukte vewijdering v.h. programma,maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Je bent in de veilige modus geweest? Kon je toen ook het programma niet verwijderen?
We horen wel weer.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan