Computer start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

smartie88

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2014
Berichten
8
Goedemorgen beste forum lezers,

al enige tijd krijg ik mijn computer niet meer aan de praat. elke keer als ik hem opstart lijkt het alsof hij vast blijft hangen en komt hij in een soort loop terecht van het constant opnieuw opstarten. soms krijg ik een soort foutmelding te zien blauw met witte letters.

helaas is mijn kennis mbt tot computers zeer beperkt en ben ik een beetje radeloos. is er iemand die dit probleem herkent? of is er iemand die in de buurt van Alkmaar woont die tegen een kleine vergoeding dit kan oplossen hoor ik het graag.

mvg Smartie.
 
Hoi smartie88,
Als je PC naar mij toe brengt zou ik graag naar hem willen kijken en repareren.
Ik woont in
Met vriendelijke groet,
mieral
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Mieral,

Stopentoren is wel in de buurt dus dat is mooi. Wat vraag je ervoor? en wanneer heb je eventueel tijd?
 
Hoi,

toeval ???

En waarom niet via Helpmij geprobeerd
 
Je kan meteen komen, ben ik thuis.
Het wordt een kleine bedrag, hangt van af hoe groot probleem is.(computer repareren is mijn hobby).
Jij kan mij ook bellen
Doei..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
IK ben momenteel niet thuis pas rond een uur of 13.00 ik zal je dan een belletje geven.
 
Welkom op helpmij.nl:thumb:
Plaats die bsod code eens hier, dan kunnen we allemaal kijken wat er loos kan zijn met jouw systeem.

Heren/ of dame(s)
Er is al aangegeven via het forum te spelen en niet via prive.
 
Laatst bewerkt:
@mieral
Uit de voorwaarden:
Plaats absoluut nooit privéinformatie van anderen of jezelf op Helpmij.nl (denk hierbij o.a. aan: telefoonnummers en (e-mail)adressen), dit kan leiden tot een onherroepelijke ban.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan