Computer start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cowgirl

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2006
Berichten
163
Hallo allemaal,

Ik heb een groot probleem, sinds vanmiddag doet mijn computer het niet meer. Op een gegeven moment liep hij vast zelfs met ctr-alt-del kreeg ik niets meer. Dus na een harde reset kreeg ik een melding reboot, maar dat lukte ook niet. Vervolgens de win8 schijf maar opstarten, en herstellen maar dat werkte ook niet. Geprobeerd om de schijf te zoeken maar die is nergens te vinden :O eigenlijk weet ik nu niet meer wat ik moet doen, is er iemand die mij kan helpen???????

Groetjes Cowgirl
 
PC uitzetten, aanzetten en vanaf het moment van aanzetten op F8 drukken en blijven herhalen (een aantal keer). Daarna kom je in een scherm waarin je kunt kiezen voor het 'starten van Windows met de laatst bekende en goed werkende...........".
 
Dankjewel ik ga dat morgen ook nog even proberen, je hoort het nog

Groetjes Cowgirl
 
Bedankt voor de reactie, helaas was de hardeschijf kapot en geen backup gemaakt dus nu ben ik al mijn gegevens kwijt!!

Groetjes Cowgirl
 
Je bent user nummer zoveel..... die geen backup heeft. Ik heb mij sinds 1 juni jl. voorgenomen aan iedereen te vragen (die in een vergelijkbare positie verkeert als waarin jij nu beland bent) waaróm er geen backup is gemaakt. Tegenwoordig kun je voor niets of bijna niets in een cloud je bestanden backuppen en daarnaast kost een 500 gig of 1 TB extern hdd'je ook eigenlijk weinig meer.

Waarom al die risico's lopen met onvervangbare foto's, brieven, ingescande documenten etc. etc., ik snap het écht niet?
 
Je hebt helemaal gelijk, heb ook inderdaad de programma's zoals cloud maar mij er nog nooit in verdiept hoe het werkt (een beetje laks).

Maar toch nog bedankt en een prettig weekend

Groetjes Lenie
 
Dank je! Hetzelfde toegewenst.
Ik 'leef' overigens wel met je mee, want ik moet er dus écht niet aan denken dat ik mijn foto's, documenten etc. etc. van jaren en jaren definitief kwijt ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan